סופית: הדרבי בין מכבי להפועל תל אביב ייערך במוצאי שבת

אצטדיון בלומפילד | אריאל שלום

גורם במנהלת אישר לספורט1 שהמשחק ייערך במועדו המקורי, לבקשת רוטנשטיינר שרוצה שהשחקנים יגיעו למחרת לנבחרת: "בלומפילד נשכר בחוזה שנתי ומשמש קודם כל למשחקי כדורגל". וגם: הפתרון שיוצע למשה פרץ

(גודל טקסט)

סופית, וכפי שתוכנן, הדרבי התל אביבי הגדול, שיועד להתקיים תחילה ביום ראשון ואחר כך הוזז למוצאי שבת על פי בקשת מאמן הנבחרת, וילי רוטנשטיינר, יתקיים במוצ"ש בבלומפילד (21:00), על אף שבמועד הזה נקבעה הופעה של הזמר משה פרץ, אליה כבר נמכרו כרטיסים.

בחברת היכלי הספורט הבינו שהם בבעיה, נוכח העובדה כי האצטדיון מיועד בראש ובראשונה למשחקי כדורגל ובסוף השבוע של ההופעה נועד להתקיים מחזור ליגה, מחזור אחרון בליגה הסדירה, שבוע לפני פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 – ועדיין שובצה שם הופעה.

ב'היכלי הספורט' מנסים כרגע לפתור את בעיית ההופעה כשהאפשרויות הן דחייתה למועד אחר – ובמתווה שהומלץ על ידי משרדי התרבות והבריאות גם ניתן יהיה למכור אליה עוד כרטיסים – או שיבוצה במוצ"ש בהיכל בשני האולמות הנמצאים תחת פיקוח חברת 'היכלי הספורט' – 'מנורה מבטחים' ביד אליהו ו'היכל שלמה' בדרייב-אין. עם זאת, מכיוון שגם מדובר בימים האחרונים לפני הבחירות, האולמות האלה מבוקשים גם על ידי המפלגות השונות.

רוטנשטיינר. התעקש שהדרבי ייערך בשבת | Andrew Milligan/PA Images via Getty Images

גורם במנהלת הליגות אמר היום לספורט1: "יש מועדים קבועים בהם יש שיבוץ של משחקים. במקרה הזה מדובר רק בימים שבת-ראשון (בגלל הנבחרת). מכבי ת"א שכרה את בלומפילד שמשמש כאצטדיון הבית שלה בחוזה שנתי, שבו המגרש עומד קודם כל ולפני הכל למשחקי כדורגל. 'חלטורות' אחרות מתבצעות כאשר אין שיבוצי משחקים. המשחק נקבע לשבת על פי בקשת המאמן הלאומי שביקש יום מנוחה נוסף לשחקניו וזו דרישה מקובלת הגיונית וסבירה. מכיוון שהימים הללו ממילא לא היו אמורים להיות משובצים לשום דבר אחר למעט כדורגל, כל מי שעושה זאת עושה זאת על אחריותו בלבד".

מהיכלי הספורט נמסר בתגובה: "כל מאמצינו מופנים למציאת פתרון מיטבי מול הגורמים השונים. לאחר שנה של קורונה אנו מקדמים בברכה את הקהל הישראלי שצמא לחזור לכדורגל ולהופעות תרבות".

נכון לעכשיו, יורשו רק 1,500 אוהדים להיכנס לדרבי, למרות המלצת משרדי הממשלה, כיוון שהתכנית טרם אושרה על ידי הממשלה עצמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי