סלליך ידרוש חוזה לשנתיים: "טוב לו, אבל הוא צריך לדאוג לעתידו"

הפועל באר שבע הציעה לקשר להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת ונציגיו החלו לבחון אפשרויות בחו"ל. במקביל, דריכות שיא במועדון לקראת המפגש עם בני יהודה ואבוקסיס: "אם ננצח זה יהיה ניצחון כפול"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

עם מאזן עגום של שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות וכשהיא לא תלויה בעצמה, הפועל באר שבע הלחוצה חזרה היום (רביעי) לאימונים ותעלה הילוך בהכנות לקראת המשחק הקריטי מול בני יהודה והאקס יוסי אבוקסיס (שבת החל מ-19:10, שידור ישיר בספורט3).

כידוע, באר שבע תגיע למשחק שיינעל את העונה הסדירה מהמקום השביעי ובידיעה שהיא חייבת לנצח ולקוות למעידה של המודרגות מעליה על מנת לשהתחיל לפלייאוף העליון. בבירת הנגב מקווים שהמאמן רוני לוי ישיג שלוש נקודות ראשון דווקא מול אבוקסיס שכזכור עזב את המועדון בטונים צורמים. "ניצחון על בני יהודה יהיה ניצחון כפול עבורנו, זה ברור לכולם", הודו בבאר שבע.

בינתיים, במועדון עוסקים בעתידו של סינטיהו סלליך, שכזכור הגיע בקיץ ממכבי חיפה וקיבל מבאר שבע הצעה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת, אולם הקשר ידרוש חוזה לשנתיים, כשבמקביל הוא עדיין לא ויתר על החלום לצאת פעם נוספת לחו"ל ונציגיו בוחנים אפשרויות במזרחק הרחוק. "טוב לו בבאר שבע אבל הוא צריך לדאוג לעתיד שלו", טענו מקורביו.

בתוך כך, הבוקר פרסמה הפועל באר שבע את מתווה האוהדים לקראת המשחק מול בני יהודה, כשבמהלך היום תיפתח מכירת הכרטיסים עבור מנויי הקבוצה בעונת 2019/20. כרטיס יעלה 55 שקלים, כשבשלב זה המכירה תיפתח רק ליציע הדרומי.

אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי