"עד כמה מכבי מסודרת ורצינית? הגעתי לדירה מלאה במצרכים"

החיים בצל הקורונה ("לא הספקתי להכיר את ישראל"), הפנייה של ואן לוון ("ארנו המליץ עליי"), המטרות ("במועדון כזה מפואר, אתה חייב להתמודד על אליפות") וקבלת הפנים בנתב"ג. מאמן השוערים בראיון

(גודל טקסט)

דניס גנטנאר, מאמן השוערים של מכבי תל אביב, שכזכור מונה בחודש ינואר האחרון, התראיין היום (רביעי) בהולנד וסיפר על החיים בצל מגפת הקורונה בישראל, הפנייה מפטריק ואן לוון, רשמיו מהמועדון הצהוב, רמת השוערים בארץ והמטרות של אלופת ישראל.

על הקורונה בישראל: "יש מגבלות בכל העולם, כך שזה די דומה בכל מקום. הייתי צריך להתרגל למועדון ולבדוק איך דברים מתנהלים, אבל התקופה הזו עברה די מהר. אני מתמקד בעיקר בעבודה שלי. בגלל הלו"ז הצפוף ומגבלות הקורונה, עדיין לא הספקתי להכיר ממש את ישראל. כמובן שארצה לעשות זאת כשזה יתאפשר".

על הגעתו למכבי תל אביב: "המאמן פטריק ואן לוון חיפש מאמן שוערים ויצר קשר עם ארנו ואן זוואם, מאמן השוערים של מכבי חיפה לשעבר, שלא היה זמין. ארנו אמר לו שאני פנוי והציע לו לקחת אותי. אחר כך אני ופטריק כבר שוחחנו ישירות. הייתי עדיין באבו דאבי, אבל בשלב מסוים רציתי לחזור לעבוד. עד אוקטובר עבדתי באל וואחדה, אבל ההרפתקאה הזו נגמרה. נשארתי במדינה קצת, אבל אחרי תקופה מסוימת רק רציתי לשוב לעבוד ולכן קיבלתי את ההצעה".

פטריק ואן לוון | דני מרון

גנטנאר סיפר על קבלת הפנים המרשימה לה זכה: "שמתי לב שמכבי זה מועדון מפואר ברגע שנחתתי בישראל. שדה התעופה נסגר באותו יום וכל מי שרצה להיכנס לישראל לא היה יכול לעשות את זה. עם זאת, לא היינו צריכים לחכות בשום מקום, חיכתה לנו מונית ביציאה משדה התעופה ואפילו המקרר שלנו בדירה היה מלא במצרכים. זה מראה עד כמה המועדון הזה מסודר ורציני".

על אוהדי מכבי, רמת השוערים בארץ והמטרות: "הקהל בישראל חזר ממש לאחרונה, אבל האוהדים מגיעים מצוידים עם תופים ושרים לאורך כל המשחק. אפשר להרגיש בעיר שהאוהדים ממש חיים את הקבוצה. רמת השוערים בישראל טובה, הם למדו את הבסיס ויש להם את כל היסודות. זה שונה מאבו דאבי, שם השוערים משחקים בצורה קצת אחרת. במכבי המטרה ברורה: לזכות באליפות. במועדון מפואר כמו מכבי, אתה חייב להתמודד תמיד על כל התארים".

דניס גנטנאר, רייניר רובמונד | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי