גאנם צפוי לעבור ניתוח ולסיים את העונה, בוגנים חתם עד 2026

החלוץ משחק זמן רב עם קרע ברצועה הצולבת. עתידו מוטל בספק. מנגד, החלוץ הצעיר, קפטן קבוצת הנוער, חתם על חוזה ארווך טווח: "אעשה הכל כדי להחזיר על האמון, זה מרגש". כץ: "ממשיכים לבנות עתיד למועדון"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר התיקו 2:2 נגד מ.ס אשדוד במחזור שעבר, הפועל חיפה איבדה סיכוי להגיע לפלייאוף העליון העונה. כעת בקבוצה החלו בהכנות למשחק סיום העונה הסדירה, נגד הפועל חדרה ביום שני. במועדון רוצים להשיג כמה שיותר נקודות בפתיחת הפלייאוף כדי לא להסתבך בתחתית. הקשר חנן ממן ייעדר מהמשחק הקרוב בשל כרטיסים צהובים.

במועדון טרם הוחלט לגבי עתידו של החלוץ קייס גאנם שנראה שייאלץ לעבור ניתוח. אם אכן זה יקרה, החלוץ כבר לא יחזור לשחק העונה. כזכור, גאנם קרע את הרצועה הצולבת אך המשיך לשחק על אף הכאבים.

בינתיים מי שכן ימשיך בקבוצה הוא החלוץ הצעיר איתי בוגנים (20) שחתם במועדון היום (חמישי) עד 2026 באמצעות סוכניו עו"ד שחר גרינברג ועו"ד שי אבני. בוגנים הוא קפטן ומלך שערי קבוצת הנוער. העונה הוא כבר כבש שני שערים במדי הקבוצה הבוגרת בשש הופעות בסך הכל – אחד בליגה ואחד במסגרת הגביע.

הבעלים יואב כץ מרוצה: "החתמתו של בוגנים לחוזה ארוך טווח מהווה המשך מגמה של החתמת שחקנים צעירים, בוגרי מחלקת הנוער – כחלק מבניית העתיד של המועדון". בוגנים הנרגש אמר: "זה מרגש מאוד עבורי לחתום במועדון בו גדלתי ונתן לי את הבמה, אעשה הכל כדי להחזיר על האמון".

בוגנים. הפועל חיפה ממשיכה לבנות את העתיד | הפועל חיפה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי