כיאל הגיב להגרלה: "לא מקלים ראש באף יריבה, ראינו שיש הפתעות"

בירם כיאל
בירם כיאל | ברני ארדוב

קשר בני סכנין התייחס למפגש עם בית"ר ת"א/בת ים ברבע גמר הגביע והבהיר: "הליגה היא הלחם והחמאה. אנחנו נלחמים על קיומנו ורוצים להישאר". על חזרת האוהדים: "זה לחץ חיובי". ומה אמר על אי זימונו לנבחרת?

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בשבועיים האחרונים עושה רושם כי הגעתו של שרון מימר הביאה עמה רוח של שינוי לבני סכנין. הקבוצה מהמגזר ניצחה שניים מתוך שלושת משחקיה האחרונים בליגת העל, כולל 2:3 על בית"ר ירושלים ו-0:1 על הפועל תל אביב בשבת האחרונה, לפי שהדיחה את בית"ר נורדיה מגביע המדינה שלשום (שלישי). הערב סכנין הוגרלה נגד בית"ר תל אביב/בת ים ברבע גמר הגביע וכוכב הקבוצה, בירם כיאל, שוחח עם ספורט1 והתייחס ליריבה הבאה במפעל.

"הליגה היא הלחם והחמאה שלנו ואנחנו מרוכזים בה", הבהיר כיאל, "אנחנו בעונה ארוכה ונלחמים על הקיום שלנו ורוצים להשאיר את המועדון בליגת העל. אמנם לא הרגלנו את מכבי ת"א או מכבי חיפה, אבל אנחנו לא מקלים ראש באף יריבה וראינו אתמול שקבוצות עושות הפתעות. בכל מקרה אנחנו עם הראש במשחק נגד מכבי פתח תקווה".

בשבת יפגשו מימר ושחקניו את החבורה של גיא לוזון כשניצחון נוסף צפוי לשפר משמעותית את מצבם לקראת תחילת המשחקים בפלייאוף התחתון, בעוד המלאבסים זקוקים בעצמם לנקודות כדי שלא לאבד את מקומם בשישייה הראשונה בטבלה.

מעבר לכך, הקהל אמנם חזר לאצטדיון דוחא במשחק הגביע שלשום, אך בשבת הוא יישב ביציעים במשחק ליגה לראשונה העונה. כיאל התייחס לכך: "זה משחק סופר חשוב מבחינתנו. לראשונה נראה קהל בדוחא בליגה ונרצה לשמח אותם. רוב השנים דוחא היה אצטדיון שהיריבות מתקשות בו, העונה הרגשנו שאיבדנו משהו כי שיחקנו בלי קהל. עכשיו האוהדים חוזרים, זה לחץ חיובי ואני מקווה שנצליח יותר במשחקי הבית". כיאל הוסיף התייחסות קטנה לאי זימונו לנבחרת ישראל: "הכל בסדר, ואני מאחל בהצלחה לנבחרת".3

בירם כיאל
בירם כיאל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי