מכבי חיפה תנסה להלחיץ את מכבי ת"א, חזיזה: "הקהל מטריף אותך"

דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

הירוקים יסיימו בשבת (19:10, ספורט4) את העונה הסדירה מול מכבי נתניה וינסו לעלות זמנית לפסגה לפני הדרבי התל אביבי. הקשר מחכה ל-5,000 האוהדים, בכר: "נדאג לנצח". טוואטחה ייעדר, אצילי יחזור להרכב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה רשמה בימים האחרונים שני ניצחונות סופר חשובים. זה התחיל ב-0:2 על בני יהודה ביום ראשון, שצמצם את הפער ממכבי תל אביב לנקודה אחת בלבד, והמשיך בהעפלה לרבע גמר גביע המדינה אחרי 1:2 ומהפך על מכבי פתח תקווה ביום רביעי. מחר (שבת, 19:10, שידור ישיר בספורט4) הירוקים יסיימו את העונה הסדירה עם משחק חשוב נוסף, כאשר יארחו באצטדיון סמי עופר את מכבי נתניה לעיני כ-5,000 צופים.

במועדון רוצים להשיג ניצחון נוסף שכמובן ילחיץ את מכבי ת"א, אשר תתמודד מחר בדרבי הגדול מול הפועל תל אביב, שייפתח בסמוך לסיום המשחק של מכבי חיפה. חניכיו של ברק בכר ינסו לעלות זמנית למקום הראשון, לצבור שלוש נקודות נוספות ולייחל למעידה של הצהובים – שנמצאים ברצף מדהים של 10 ניצחונות רצופים בליגה.

בקבוצה מהכרמל יש שיפור רציני באנרגיות בזכות צמד הניצחונות האחרונים. "הוכחנו אופי גם מול בני יהודה וגם במהפך מול מכבי פ"ת", אמרו במועדון. בכר כמובן מתכונן למשחק קשה ולא מזלזל במכבי נתניה, שגם עבורה זהו משחק קריטי על המקום בפלייאוף העליון, והשחקנים יוזהרו מהתקפות המעבר של היהלומים.

אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

סאן מנחם, שסיים עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים, יחזור לעמדת המגן השמאלי. גם הקפטן נטע לביא יחזור להרכב, ככל הנראה על חשבון מוחמד אבו פאני שיזכה למנוחה. עומר אצילי, כוכב הניצחון על מכבי פ"ת, יפתח גם הוא במקומו של יאניק ווילדסחוט. בדומה לשני המשחקים האחרונים, בכר יחליט בסמוך למשחק מי מבין שני החלוצים יעלה ב-11 – ניקיטה רוקאביצה או גודסוויי דוניו. הפעם נראה שהגנאי יקבל עדיפות.

ארנסט מאבוקה פצוע וייעדר, כמו גם טאלב טוואטחה, שזומן אתמול לסגל הנבחרת, אך לאחר שנמצא לא כשיר פינה את מקומו. המגן השמאלי אמור לחזור אחרי פגרת הנבחרות. ואם כבר מדברים על הנבחרת, במועדון הביעו שביעות רצון מכמות הזימונים לסגל של וילי רוטנשטיינר וגורם בקבוצה אמר: "ההתקדמות שלנו בשנתיים האחרונות נמשכת וזה לא רק ברמה הקבוצתית, אלא גם ברמה האישית. השחקנים שהוזמנו רואיים להיות שם".

כאמור, 5,000 אוהדים יגיעו מחר לסמי עופר לאור ההחלטה לאפשר את הגדלת הכמות ביציעים כבר במחזור הנוכחי. הפעם הוחלט שהמכירה תיעשה על בסיס מקום פנוי בלבד ולא על בסיס הגרלה, והיא תתבצע למנויי עונת 2019/20. כל הכרטיסים צפויים להימכר ואוהדים נוספים מתכוונים להגיע ולעודד את הקבוצה מחוץ לאצטדיון.

טאלב טוואטחה | מאור אלקסלסי

ברק בכר דיבר לקראת נתניה ואמר: "זה המשחק האחרון של העונה הסדירה ואנחנו רוצים לסיים את העונה הסדירה עם ניצחון. אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום ואת החצי השני המצוין ממשחק הגביע. נעשה הכל כדי לנצח. השיפור? אני שמח שהסגל כמעט מלא וזה נותן לנו אפשרות לעשות את הרוטציות ושינויים. ראינו במשחק האחרון איך שחקנים עלו מהספסל ועזרו לנצח, ונדאג לעשות את זה גם מחר".

דולב חזיזה התייחס גם הוא להתמודדות הקרובה: "מצפה לנו משחק קשה מאוד, מכבי נתניה נלחמת על הפלייאוף, אבל אנחנו נלחמים על מטרות אחרות ויודעים שזה משחק סופר קשה. נבוא לעשות הכל כדי לנצח. חזרת הקהל? את האמת, כולם מדברים על זה בחדר ההלבשה. זה דוחף את השחקנים קדימה, זה מטריף אותך גם כשחקן שמתחיל ב-11 וגם כשחקן שנכנס כמחליף. אני מחכה כבר שיתנו להכניס כמות גדולה יותר וזה בכלל יהיה טירוף".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי