קנדיל יחזור להרכב מול מכבי פ"ת, אבו יונס ערך שיחה עם השחקנים

מחמוד קנדיל
מחמוד קנדיל | מאור אלקסלסי

השוער יחזור אל בין הקורות של בני סכנין במפגש החשוב מול המלאבסים בשבת במסגרת מחזור הסיום של הליגה הסדירה. התלבטות בין ריאל להאסלביינק. במועדון בטוחים: "הקהל שלנו יהווה יתרון בפלייאוף התחתון"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

קרב משמעותי מצפה מחר (שבת) לבני סכנין, שתארח בדוחא את מכבי פתח תקווה במסגרת מחזור סיום העונה הסדירה של ליגת העל. מנגד, זהו קרב חשוב מאוד גם למלאבסים, כך שאנו צפויים לראות מלחמה על כר הדשא.

בקבוצה מהמגזרת מנסים לשמור על דריכות. היו"ר, מוחמד אבו יונס, ערך שיחה עם השחקנים ושיבח אותם על שני הניצחונות האחרונים, מול הפועל תל אביב בליגה ומול בית"ר נורדיה ירושלים בגביע. אבו יונס לא שכח גם להבהיר: "הראש חייב להיות במשחק מול פ"ת".

בסכנין מקווים גם שבניגוד למה שקורה העונה עד כה, לאחר כניסת הקהל לאצטדיון דוחא התוצאות ישתנו והקבוצה תצליח גם במשחקי הבית. "הקהל אמור להיות יתרון שלנו בפלייאוף התחתון. יגיעו הרבה אוהדים לעזור לנו", אמרו במועדון.

מוחמד אבו יונס | מאור אלקסלסי

שרון מימר יקבל מחר בחזרה את מחמוד קנדיל, שיחזור אל בין הקורות במקומו של ראמי חמאדה. גם עלי עותמאן ועטאא ג'אבר ישובו וצפויים לעלות בהרכב. אוסאמה חלאילה יפתח בהתקפה, ונראה שלצדו ישחק אחד מבין נייג'ל האסלביינק ואיסמעיל ריאן.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מארון גנטוס, לוקאס שפנדלהופר, חגי גולדנברג, עטאא ג'אבר, איהאב גנאים, בירם כיאל, מוטי ברשצקי, איסמעיל ריאן (נייג'ל האסלביינק), אוסאמה חלאילה.

שרון מימר
שרון מימר | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי