הכרטיסים אזלו תוך חמש דקות, קלינגר הבטיח: "נבוא לתקוף"

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

אוהדי הפועל חטפו את 500 הכרטיסים שהוקצו להם לדרבי נגד מכבי. המאמן דרוך: "מוטלת על הכתפיים שלנו אחריות גדולה". איינבינדר: "הכי חשוב - לשמח את הקהל". עשרות הגיעו לאימון, ביטון צפוי לשחק

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

איזה קרב ענק ייערך מחר (שבת, 21:00) בבלומפילד. הפועל תל אביב תגיע לאצטדיון הביתי כאורחת לדרבי לוהט מול היריבה העירונית השנואה, מכבי תל אביב, במשחק סופר חשוב. האדומים חייבים נקודות כדי לנסות סוף סוף לצאת מהתחתית, ומן הסתם גם ישמחו לחבל לצהובים במאבק האליפות.

חמש דקות לאחר שהחלה המכירה, 500 הכרטיסים שהוקצו להפועל תל אביב נחטפו. האוהדים שיגיעו מחר יישבו בשער 5. גורם אמר: "הפועל זקוקה לנקודות. אנחנו באים למשחק עבור הפועל ת"א ולא מעניין מה המצב של מכבי ת"א בטבלה. זה משחק של לב ונשמה מבחינת כולנו על הדשא".

אדי גוטליב הפצוע ימשיך להיעדר וישוב לאחר פגרת הנבחרות היישר אל מאבקי הפלייאוף התחתון. אושר דוידה, שהפך לאחד השחקנים החשובים בקבוצה, יחמיץ גם הוא את ההתמודדות בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים. גם דן עזריה לא כשיר זכר לפריקת הכתף מול מכבי נתניה בגביע.

ניר קלינגר | ברני ארדוב

הצוות הרפואי של האדומים פועל להכשיר את שלומי אזולאי ואופק ביטון, שסובלים מנקע בקרסול, וכמו כן גם את שיא אליאס, אשר סובל ממתיחה קלה בשריר הירך. רק מחר קלינגר יקבל הודעה מי מבין השלושה הללו יוכל לעמוד לרשותו.

להרכב הפותח יחזור בן ביטון, שהתאושש מפריקת הכתף. המגן הימני חזר אתמול להתאמן וצפוי לפתוח בהרכב. כמו כן, דן איינבינדר, דני גרופר, לידור ועומרי אלטמן, שלא פתחו מול מכבי נתניה בגביע באמצע השבוע, יחזרו ל-11.

בינתיים, אוהדי הפועל ת"א הגיעו לאימון המסכם במתחם חודורוב על מנת להטריף את השחקנים לקראת המשחק החשוב והיוקרתי מול היריבה העירונית. עשרות במקום, ושתי ניידות משטרה הגיעו על מנת למנוע התפרעויות.

אוהדי הפועל תל אביב באימון
אוהדי הפועל תל אביב באימון | פרטי

קלינגר אמר לקראת המשחק: "מבחינתנו הכל ברור וידוע, אנחנו יודעים מול מי אנחנו מתמודדים. מצד שני, אנחנו גם יודעים למה אנחנו מסוגלים והראנו את זה בחודשיים וחצי האחרונים, כשאנחנו עם הסגל החדש ובשיטת משחק מסוימת. נמשיך להישען על היכולת שלנו לתקוף ולא רק להתגונן, נעשה את הדברים שהתכוננו אליהם מבחינה טקטית. מכבי קבוצה חזקה, מובילה את הטבלה, אנחנו לא מערערים על זה, אבל נגיע למשחק בידיעה ברורה שהחשיבות גדולה אחרי כל כך הרבה שנים שלא ניצחנו דרבי. יש לנו אחריות שמוטלת על הכתפיים שלנו. אסור לנו לשכוח שאנחנו זקוקים לנקודות באופן בהול ונעשה את הכל על מנת לקחת אותן. אנחנו שמחים שהקהל שלנו יוכל להשתתף בחגיגה וזה כבר מרגיש כמו כדורגל אמיתי".

דן איינבינדר הוסיף: "אנחנו באים אחרי ניצחון חשוב בגביע שנתן לנו הרבה אנרגיות טובות והרבה רוח. כמובן שאנחנו מודעים לחשיבות של המשחק בלי קשר לזה שמדובר בדרבי העובדה שזה דרבי רק הופכת את החשיבות לגדולה יותר. אנחנו מאוד רוצים להמשיך במומנטום החיובי ולאגור נקודות כדי לעמוד במשימה שלנו והכי חשוב – לשמח את האוהדים שלנו".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, איאד אבו עביד, סיאנדה קולו, דני גרופר, דן איינבינדר, עמנואל בואטנג (שי אליאס), עומרי אלטמן, לידור כהן, רז שטיין, גיל יצחק (שלומי אזולאי).

דן איינבינדר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי