משנה כיוון: מאור מליקסון מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער

מאור מליקסון | דני מרון

הפועל באר שבע הודיעה ששחקן העבר ועוזר של רוני לוי ייכנס לנעליו של אביטן החל מהעונה הבאה: "שמח ונרגש לקבל על עצמי את התפקיד, מודה לאלונה על האמון". ברקת: "מאור מחובר לדור העתיד"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שינויים בהפועל באר שבע, שהודיעה היום (שישי) כי מאור מליקסון, עוזרו של רוני לוי, יסיים את תפקידו בקיץ וימונה החל מהעונה הבאה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער של המועדון. שחקן העבר ייכנס לנעליו של שרון אביטן, שביקש לסיים את תפקידו לאחר שבע שנים.

אלונה ברקת, נשיאת המועדון, אמרה: "במשך שנים שרון הוביל את מחלקת הנוער במסירות ובנאמנות תוך אהבה גדולה למשחק ולמועדון, אהבה שליוותה אותו גם כשחקן. אני מודה לשרון בשם כל משפחת הפועל באר שבע על פועלו ועל דורות של שחקנים שהתחנכו והתעצבו במחלקת הנוער. אני מברכת את מאור עם כניסתו לתפקיד. מאור מחובר באופן חזק מאד לדור העתיד ולילדים במחלקת הנוער ואני מאחלת לו הצלחה רבה".

מאור מליקסון הוסיף: "אני שמח ונרגש לקבל על עצמי את התפקיד. זאת הזדמנות בשבילי להחזיר על האהבה והתמיכה שקיבלתי מהמועדון והאוהדים כל השנים. המטרה שעומדת לנגד עיני היא פיתוח הדור הבא של שחקני הפועל באר שבע. אני רוצה להודות לשרון אביטן על שנים רבות של עבודה, נתינה מהלב ודאגה למען המחלקה. אני מודה לאלונה ברקת ואסי רחמים על האמון בי".

שרון אביטן: "לאחר שבע שנים, החלטתי שהגיע הזמן לשנות כיוון. אני רוצה להודות למועדון ולעומדים בראשו על השנים היפות. מועדון הפועל באר שבע היה, הינו וימשיך להיות הבית שלי".

מאור מליקסון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי