הדם הרע בין המועדונים נמשך: ב"ש סירבה להעביר כרטיסים לבני יהודה

יוסי אבוקסיס | ברני ארדוב

אחרי שהיחסים בין הצדדים עלו על שרטון עם עזיבתו של אבוקסיס את הקבוצה מבירת הנגב לטובת הכתומים, הדרומיים לא אישרו כניסת חוץ לקראת המשחק בשבת (19:10, ספורט3). המאמן: "חייבים לקחת את הנקודות". זנטי יפתח

(גודל טקסט)

בחודשיים האחרונים התפתחה יריבות חדשה בכדורגל הישראלי בין בני יהודה להפועל באר שבע. היריבות הזו לא התפתחה על כר הדשא, אלא מחוצה לו. היא החלה בעזיבתו של יוסי אבוקסיס את הקבוצה מבירת הנגב לטובת הכתומים, המשיכה בהבנת המועדון משכונת התקווה שאין טעם לפנות לב"ש בנוגע לשחקנים בחלון ההעברות הקודם, ובין הצדדים הוחלפו לא מעט עקיצות תקשורתיות.

מחר (שבת, 19:10, שידור ישיר בספורט3) הקבוצות ייפגשו לקרב לוהט במסגרת מחזור הסיום, והוא יהיה לוהט לא רק בגלל המפגש של אבוקסיס מול האקסית אותה עזב בטונים צורמים, אלא גם בגלל חשיבותו עבור שני הצדדים. מצד אחד בני יהודה חייבת נקודות כדי לנסות לצאת מהמקום האחרון, בעוד הדרומיים בהזדמנות האחרונה שלהם להגיע לפלייאוף העליון.

הדם הרע בין המועדונים נמשך, והפועל ב"ש סירבה להעביר לבני יהודה כרטיסים עבור אוהדיה למשחק שייערך בטוטו-טרנר. עם זאת, ראוי לציין כי על פי המתווה הנוכחי הקבוצה הביתית לא מחויבת להכניס קהל חוץ. גורם בקבוצה משכונת התקווה אמר: "אם מכבי תל אביב נתנה להפועל תל אביב כרטיסים לדרבי, גם ב"ש יכלה לתת לנו".

מתיאה ליואיץ', אלטון אקולטסה | קובי אליהו

בני יהודה פרסמה הודעה רשמית בה ציינה: "למרות בקשות חוזרות ונושנות מצדנו ומצד מנהלת הליגות, הנהלת הפועל באר שבע החליטה שלא להעביר לרשותנו כרטיסים לקראת המשחק מחר באצטדיון טרנר. חשוב להדגיש שעל פי מתווה חזרת הקהל החדש, קבוצה ביתית אינה מחויבת להעביר כרטיסים לקבוצה האורחת, אבל כן קיווינו שנוכל לקבל אחוז מסוים מכמות הכרטיסים הכללית, לצערנו זה לא קרה". לחצו כאן לתגובה של הפועל באר שבע

אבוקסיס דיבר לקראת ההתמודדות ואמר: "מאוד מרגש לראות את טרנר עם קהל. בתקופה שלי בבאר שבע יצא לי רק בשלושה משחקים לחוות את טרנר עם קהל ואין לי ספק שזה הופך את המשחק להרבה יותר קשה לקבוצה היריבה. המשחק מחר חשוב גם לנו וגם להפועל באר שבע, כל אחת והמטרות שלה. אין לי ספק שיהיה מרגש מאוד לפגוש אנשים שעבדתי איתם עד לפני חודש וחצי, יש שם אנשים שאני מאוד אוהב. כמובן שמחר כל אחד ידאג לקבוצה שלו, אנחנו מבחינתנו חייבים לקחת את הנקודות מחר".

מבחינה מקצועית, עמית זנטי צפוי לקבל את הצ'אנס בהרכב ולשחק לצד פאטוס בצ'יראי בחלק הקדמי. הקפטן דן מורי יחזור אל מרכז ההגנה, ככל הנראה על חשבונו של עמית גלזר. ברק לוי ימשיך בין הקורות, אבוקסיס יפתח במערך של שלושה בלמים.

הרכב משוער: ברק לוי, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, שי מזור, רז נחמיאס, תאמבי סגס (עמית גלזר), ג'ורג' פוצ'יבה (סתיו פיניש), מתיאה ליואיץ', עמית זנטי, פאטוס בצ'יראי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי