דריכות בקריית שמונה: "הכל או כלום". טורה יחזור להרכב

שחקני קריית שמונה | מאור אלקסלסי

במועדון מוכנים למשחק המכריע מול הפועל כפ"ס בשבת, בו הקבוצה תלויה בעצמה במאבק על הפלייאוף העליון. הגמבי יחליף את הופמייסטר המורחק. רפואה: "עונה שלמה מתנקזת למשחק אחד"

(גודל טקסט)

מאז עונת 2014/15 מחכים בקריית שמונה לחזרה לצמרת הכדורגל הישראלי ולהגעה לפלייאוף העליון. העונה, הקבוצה יכולה שוב להיות שם. הקבוצה הצפונית תלויה בעצמה לקראת המחזור האחרון של העונה הסדירה, כאשר היא מדורגת במקום החמישי בטבלה. במידה שהיא תנצח מחר (שבת) את הפועל כפר סבא, איזי שרצקי יוכל סוף סוף להיות מרוצה.

המאמן, קובי רפואה, דיבר לקראת המשחק ונשמע דרוך: "יש משחקים בהם אין צורך להכביר במילים. עונה שלמה מתנקזת למשחק אחד ואנחנו נצטרך להגיע הכי מוכנים שאפשר כדי להוכיח שמקומנו בפלייאוף העליון".

גם בקרב השחקנים מבינים שהמשחק הקרוב עשוי להשפיע על קריירה שלהם, כאשר מקום בפלייאוף העליון עשוי לשדרג אותם כספית ומקצועית בעונה הבאה. "עשינו עונה מצוינת עד עכשיו, אבל אם לא נהיה בשישייה הראשונה אז זה יישכח. המשחק הזה הוא הכל או כלום", אמר שחקן בק"ש.

קובי רפואה | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, רפואה מקווה לקבל את שחקניו הרבה יותר רעננים, זאת אחרי שבוע מנוחה מהמשחק מול מכבי תל אביב, כאשר לפני כן הקבוצה התמודדה עם לוח זמנים עמוס במיוחד. המאמן צפוי לבצע שינוי אחד, כאשר סאקו טורה יחזור ל-11 על חשבונו של יואב הופמייסטר המורחק. זיו מורגן ימשיך לקבל את הקרדיט בעמדת המגן השמאלי.

הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו, אורי דהן, עידן נחמיאס, זיו מורגן, סמואל בראון, סאקו טורה, רועי קהת, מוחמד שכר, יוג'ין אנסה, לוסיו.

סאקו טורה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי