ארד בר: "אנחנו נהיה בפלייאוף העליון". סאקי ועבדה צפויים לפתוח

מכבי פתח תקווה זקוקה לנקודה אחת בלבד והקשר אמר לקראת המשחק הקריטי בסכנין: "אנחנו דרוכים לעשות הכל כדי להביא את המשחק ואנחנו נביא אותו". חדידה שוב ייעדר, לוזון מתכנים מספר שינויים בהרכב

(גודל טקסט)

לאחר ההדחה המאכזבת מגביע המדינה למכבי חיפה, מכבי פתח תקווה תנסה מחר (שבת) לחזור לחייך ולהבטיח את מקומה בפלייאוף העליון כשתתארח באצטדיון דוחא אצל בני סכנין.

המלאבסים זקוקים למעשה לנקודה אחת בלבד כדי לסיים בין שש הראשונות, כשגם הפסד עשוי להספיק. "זה משחק על עונה שלמה ונצטרך לעשות את העבודה ולהבטיח את מקומנו בפלייאוף העליון, אמר המאמן גיא לוזון במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

גם הקשר ארד בר הוסיף לדברי מאמנו: "מאוד רצינו להתקדם עוד שלב בגביע אבל לא שיחקנו כל-כך טוב. אנחנו עם הפנים קדימה ויש לנו משימה חשובה בשבת".

ארד בר | אודי ציטיאט

הלחץ ממחזור ההכרעה: "יש מתיחות, אבל אנחנו דרוכים לעשות הכל כדי להביא את המשחק הזה ואנחנו נביא אותו. המשחק הזה יכול להעיד על העונה שלנו וכמובן שאנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון. אנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה מחר כדי שזה יתגשם".

לוזון יחסר גם מחר את הקשר גיא חדידה ונראה כי יבצע מספר שינויים ב-11, כשהבלם דניאל פלשר יוחלף על ידי אור בלוריאן שלא פתח מול מכבי חיפה ותומר לוי יפתח במקומו של ינון אליהו. בקישור, אלביס סאקי צפוי לחזור מייבוש ארוך מחוץ להרכב, כשגם ליאל עבדה שלא פתח בסמי עופר, ישוב להרכב.

הרכב משוער: אריק ינקו, תומר לוי, אור בלוריאן, מרקוס דיניז, ירדן כהן, אלביס סאקי, נאור סבג, ארד בר, אבדיאל ארויו, מורגן פרייר, ליאל עבדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי