הצביעו: מי יעלו לפלייאוף העליון בליגת העל?

פ"ת וק"ש תלויות בעצמן, נתניה השישית תפגוש את מכבי חיפה החזקה וב"ש ובית"ר יזדקקו לניצחון ולמעידה של אחת מהקבוצות כדי לעלות לשישייה הראשונה. הצביעו וקבעו: מי יהיו המאושרות והמאוכזבות של הערב?

(גודל טקסט)

בפעם הראשונה בתולדות ליגת העל, מאז שינוי הפורמט למשחקי הפלייאוף לאחר שני סיבובים, חמש קבוצות שונות ייאבקו על מקומן בפלייאוף העליון בחמישה משחקים שונים במסגרת המחזור ה-26, שייצאו לדרך הערב באותה שעה (שבת, 19:15), כאשר בסיומן רק שלוש קבוצות ייצאו עם חיוך. במצב הטוב ביותר נמצאת מכבי פתח תקווה שזקוקה רק לנקודה בסכנין כדי להבטיח את מקומה בשישייה הראשונה, בעוד גם קריית שמונה החמישית יכולה להרוויח את הכרטיס לפלייאוף לראשונה מזה שש שנים גם אם לא תגבור על הפועל כפר סבא.

בניגוד אליהן, שאר הקבוצות יצטרכו להתאמץ הרבה יותר. מכבי נתניה אמנם נמצאת במקום השישי, אך מצפה לה משחק קשה נגד מכבי חיפה החזקה (שידור ישיר בספורט4), הפועל באר שבע שלא תלויה בעצמה, חייבת לגבור על בני יהודה והאקס יוסי אבוקסיס (שידור ישיר בספרט3) ובית"ר ירושלים השמינית, תזדקק לנס של ממש ולניצחון באשדוד (שידיר ישיר בספורט1) כדי לעשות את הבלתי ייאמן. הצביעו בסקרים וקבעו – מי יעלו לפלייאוף העליון ואיזה קבוצה תסיים את העונה הסדירה בפסגת ליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי