לפני הדרבי: שחקני הפועל תל אביב קיבלו אזהרה

שחקני האדומים התבקשו להימנע מעבירות ברחבה לאור הפנדלים הגבוליים להם זכתה היריבה העירונית לאחרונה. בקבוצה מתמוגגים מבן ביטון, שדורש לשחק מול מכבי ת"א למרות הפציעה: "מחובר למועדון בכל נפשו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב הנוכחית אין כמעט איש שהיה במועדון בניצחון האחרון של אדומים בדרבי, 1:3 על מכבי תל אביב באפריל 2014, ובטח לא בפעם האחרונה שהפועלים ניצחו את היריבה העירונית כקבוצה האורחת ב-1:3 בנובמבר 2010, לכן ניר קלינגר ושחקניו נמצאים בדריכות שיא לקראת המפגש עם האלופה הערב (שבת, 21:00) בבלומפילד.

גם האוהדים בטירוף וגורם בכיר במועדון סיפר: "מאות אוהדים הגיעו אתמול למתחם חודורוב ותמכו בשחקנים עם שירי עידוד. 500 הכרטיסים נמכרו בתוך שתי דקות. ביציעים 4 ו-5 יהיו אוהדים רבים מארגון האולטראס וישמעו את הקהל האדום כמו בבלומפילד מלא". כזכור, הפועל תל אביב לא כבשה בחמשת משחקי הדרבי האחרונים ומנגד ספגה 15 שערים באותם משחקים.

הפועל תל אביב קיימה הבוקר אימון טקטי קל לפני היציאה לבית המלון שבו תשהה עד המשחק. בקבוצה חשבו תחילה כי הדרבי ייערך רק ביום ראשון, מה שהיה מאפשר יום החלמה נוסף לפצועים בן ביטון, שי אליאס, אופק ביטון ושלומי אזולאי. במועדון ציינו לטובה את בן ביטון שדורש לשחק הערב ואף נחוש לפתוח בהרכב, למרות שלא החלים לחלוטין מפריקת הכתף במשחק נגד הפועל באר שבע: "בן מחובר למועדון בכל נפשו, כמו דן איינבינדר. לא זכורים שחקנים כאלה בשנים האחרונות".

בן ביטון. "מחובר למועדון בכל נפשו" | אודי צטיאט

בצוות המקצועי נערכים למאבק בין ביטון לשחקן הכנף של מכבי תל אביב, טל בן חיים, שמנוסה מאוד במשחקי דרבי. ההחלטה לגבי המגן הימני תתקבל באסיפה המקצועית שתיערך במלון, שם לקינגר והצוות המקצועי ישוחחו עם ביטון לפני שיכריעו האם להציבו בהרכב או לפתוח עם ניב סרדל.

בהפועל תל אביב, שתחסר את אושר דוידה המוצהב, בונים על כך ששי אליאס, עמנואל בואטנג ועומרי אלטמן יסכנו את השער של מכבי תל אביב בבעיטות מחוץ לרחבה – כפי שעשו הפועל חיפה וקריית שמונה במשחקים נגד הצהובים – ובכדורים החופשיים. מלבד דור פרץ, השחקנים שסומנו על ידי האדומים ככאלה שצריך לנטרל הם אייל גולסה, ומתן חוזז, בשל ההצטרפויות המסוכנות שלהם לרחבה. בנוסף, השחקנים התבקשו להימנע מעבירות ברחבה, כיוון שבמועדון דיברו על כך שמכבי תל אביב קיבלה לא מעט פנדלים גבוליים במשחקים האחרונים שלה. עוד מאמינים בצד האדום של העיר, כי בסיום המחזור המגן השמאלי דני גרופר יזומן לנבחרת ישראל במקומו של טאלב טוואטחה שנופה.

קלינגר. דריכות שיא לקראת הדרבי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי