לקחו אחריות: דראפיץ' וברדה התפטרו מבית"ר ירושלים

לאחר שסיימו את העונה הסדירה בפלייאוף התחתון, הודיעו צמד המאמנים למשה חוגג על סיום דרכם. הבעלים יבקש מיוסי מזרחי להדריך זמנית את הקבוצה, בלבול הוזכר כמועמד

(גודל טקסט)

מיד לאחר ההפסד למ.ס. אשדוד אשר הותיר את בית"ר ירושלים שוב מחוץ לפלייאוף העליון החליטו מאמני הקבוצה, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לסיים את תפקידם והודיעו לבעלים משה חוגג על התפטרותם. "עברנו עונה עם תהפוכות גדולות, ולצערנו לא הצלחנו להביא את השחקנים למה שציפינו. אני מאחל לקבוצה בהצלחה בהמשך ובטוח שגם המועדון וגם אנחנו נדע ימים טובים מאלה", אמר דראפיץ'.

לאחר קבלת ההודעה, אמר משה חוגג: "מדובר בצמד מאמנים מצוינים שהם גם אנשים מעל הכל.  אני אוהב אותם, מכבד אותם, ומעריך את כל הרצון הטוב וההשקעה הגדולה שלהם. מאוד רציתי שהם יצליחו אבל לצערנו כשלנו במטרות שלנו העונה. אני מודה להם על הניסיון ומאחל להם בהצלחה בהמשך". במחצית המשחק אמר אוחנה לשחקנים: "בושה וחרפה איך שאתם נראים. אתם מביישים את הסמל של בית"ר ואת עצמכם, אתם לא מסוגלים לתת פס".

בבית"ר סיפרו בסיום כי לחוגג לא הייתה כוונה לפטר את השניים, אבל בכל מקרה החליט כ במידה שלא יגיעו לפלייאוף העליון הוא לא יאריך את החוזה שלהם והם יעזבו בתום העונה. כעת מתכוון חוגג לבקש מיוסי מזרחי להדריך את הקבוצה זמנית ואם זה לא יסכים ימונה מאמן אחר. אגב בבית"ר עשויים לבקש מההתאחדות לכדורגל את מרקו בלבול שמשמש כעוזרו של וילי רוטנשטיינר. במהלך הלילה תיערך שיחה נוספת בין אוחנה לחוגג, שם תתקבל החלטה לגבי זהות המאמן.

משה חוגג | דני מרון

עוד לפני הודעת הפיטורים שי ברדה סיכם את ההפסד ואמר: "מדקה 10 לא הרווחנו כדורים, דברים שבדרך כלל אמורים להוביל אותך. גם מבחינה התקפית לא העברנו את המסר בצורה נכונה, אבל מעבר לזה בכדורגל אתה צריך להרוויח את הנקודות דרך עבודה קשה והפסדנו בצדק".

איך אתם מרגישים עכשיו: "תחושות לא נעימות אנחנו מנסים לעשות את הדברים למען המועדון ולא מצליחים. מקצוע של מאמן הוא מאתגר, עכשיו צריך למצוא את הפתרונות ובקריירה של מאמנים יש גם דברים כאלה ואנחנו צריכים לדעת לצאת מזה כשאנחנו עם הפנים למטה".

צפו בתגובות

אפשר לסכם את העונה ככישלון: "זה חד משמעית כישלון, בכדורגל יש מטרות ולא השגנו אותם. הסיבות ממש לא רלוונטיות פשוט לא השגנו את המטרות שלנו. לגבי עתידי? אני לא יודע, יש עוד שבעה משחקים בפלייאוף התחתון ועכשיו אנחנו צריכים לשלב שחקנים אחרים בשבעת המשחקים הנותרים. בית"ר ירושלים הרבה יותר חשובה מהעתיד ושל דראפיץ'".

איתמר ניצן הוסיף: "מרגישים אכזבה וכישלון, כל המילים האלו ייפגעו בול. קיבלנו את המציאות ישר בפנים ובצדק בעיניי, לא מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון, הטבלה לא משקרת ואנחנו צריכים להיזהר לא להסתבך, הייתי בעונה שהסתבכנו ואנחנו לא רוצים להיות שם".

קרבות ההישרדות: "זאת המציאות, אם אנחנו מסוגלים או ערוכים זה לא משנה, אנחנו צריכים לנצח את המשחקים. אלו יהיו משחקים של מחויבות ואם נבוא עם האף למעלה אנחנו נפסיד. אני חושב שבית"ר יכולה להילחם נגד הקבוצות האלה".

איתמר ניצן | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי