Sport1 Banner

קלינגר: "הנקודה היא לא הישג, יכולנו גם לנצח בדרבי"

מאמן הפועל ת"א לאחר ה-1:1 נגד מכבי ת"א: "עם מחמאות לא הולכים לקניון או למכולת. אנחנו במסע מאתגר וסיזיפי". השינוי בקבוצה: "בן ביטון, איינבינדר ואלטמן מנהיגים חדר הלבשה חזק ובריא. התחברתי מאוד למועדון"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי רצף הפסדים בדרבי, הפועל תל אביב סיימה הערב (שבת) ב-1:1 נגד מכבי תל אביב והשיגה נקודה יקרה נגד היריבה המושבעת. לאכזבתם של האדומים, הם בהחלט יכלו לנצח את הצהובים במהלך המשחק, אך לבסוף ספגו שער לא מחויב במציאות ויצאו רק עם תיקו.

המאמן ניר קלינגר סיכם בסיום: "אני מסכים שאנחנו יכולים לצאת מהמשחק מאוכזבים. בסיכומו של דבר זו תוצאה טובה. זה לא הישג ולא טוב למאבקים שלנו, אבל בגלל ששיחקנו מול מכבי ת"א שהיא מאוד חזקה אז זה בסדר גמור. מה שמנע מאתנו לנצח זה השער שספגנו, שוב ממצב נייח, מערבוביה. אני לא נכנס להחלטות שיפוט, אבל זה הגיע מוקדם מדי. אם זה היה נשאר 0:1, אני בטוח שבמתפרצות היינו יכולים לכבוש את השני".

"אני מסכים שמכבי ת"א לא נראתה טוב היום, אבל בסוף עם מחמאות לא הולכים לקניון ולא למכולת. כמו תמיד, זה חוסר מזל. נגד מכבי חיפה חוסה רודריגס נתן את גול העשור, לא העונה, והיינו שווים שלוש נקודות במשחק הזה. היום היינו שווים נקודה, לא יותר, אם להיות הוגנים. אנחנו במסע מאתגר וסיזיפי ונמשיך בו".

שחקני הפועל תל אביב והקהל | אריאל שלום

על השינוי שחל בקבוצה מאז ינואר הוסיף: "חדר ההלבשה בריא וחזק. בן ביטון, דן איינבינדר ועומרי אלטמן חברו יחדיו לקבוצת מנהיגות כזאת שמשדרגת גם את השחקנים הצעירים, מגיע להם שאפו גדול על הרוח וחדר ההלבשה החזק. ובכל זאת, אנחנו עדיין אנחנו עם 27 נקודות, עדיין בסכנה. אני מקווה שנשרוד בסיום העונה, וגם נעשה דברים יפים בגביע. נוכל אז להגדיר את העונה אחרת".

לסיום, קלינגר הוסיף: "התפקיד שלי כמאמן הוא לדאוג. אני מרגיש שיש לי קבוצה איתנה וחזקה. לעשות רע למכבי ת"א? ממש לא. אני חולה על הפועל ת"א, התחברתי בצורה בלתי רגילה למועדון הזה ואין לי שום כוונות לעשות רע לא למכבי ת"א או חיפה. זה לא ענייני".

ניר קלינגר | אריאל שלום
עוד באותו נושא: ניר קלינגר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי