באר שבע מכוונת לאירופה, ברקת סימנה שלושה שמות נוצצים לעונה הבאה

הבעלים רוצה את מיכה, דוד ומרציאנו. השחקנים הודו: התעדכנו בתוצאות מהמגרשים האחרים. רוני לוי יקבל החלטה בנוגע לעתידו של וארן, ספורי יחזור לסגל בקיץ. קלטינס סובל משבר בכף היד, יצטרך לעבור ניתוח

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

עוד לפני המשחק אתמול, הפנימה אלונה ברקת שהיא זקוקה לשני דברים כדי שהקבוצה שלה תחזור להיות פקטור בליגת העל בעונה הבאה.

הראשון, החתמת ז'וסואה לעונה הבאה. השני, שינוי משמעותי בסגל לקראת הקיץ, שכולל הגעת שחקנים כמו דור מיכה ואולי אופיר מרציאנו ודין דוד, שכיכב אתמול עם שני בישולים ומסומן כבר לאורך תקופה על ידי הבעלים. את הראשון, כפי שפורסם בספורט1, היא החתימה בשבוע שעבר. את השניים האחרים היא תנסה להחתים בקרוב.

המשחק אתמול היה בעל חשיבות רבה לבאר שבע וגם לברקת משלל סיבות. הראשונה היא הפלייאוף העליון, המשך העונה הנוכחית והעונה הבאה. השנייה היא שיפור המאזן העגום, השלישית היא כמובן, שובו של יוסי אבוקסיס לטרנר. לאורך המשחק זרמו לספסל של באר שבע עדכונים מהמשחקים של חיפה וקריית שמונה, וכמובן מהמשחק של בית"ר באשדוד. "שמענו שחיפה הובילה ואז שקריית שמונה מובילה. בית"ר פחות עניינה אותנו כי לא היינו תלויים בה. ברגע שנתניה הייתה בפיגור זה הרגיע אותנו. השער של תומר נתן הרבה ביטחון. המטרה הבאה היא אירופה. אם נהיה שם, זה יהיה נהדר. אפילו גדול יותר מהעונה שעברה".

דור מיכה | הפייסבוק הרשמי של אנורתוסיס
דין דוד | לירון מולדובן

הכדור הנהדר של קבהא ליחזקאל והסיומת של יוספי זה המהלך שרוני לוי חיכה לראות מאז שהגיע לקבוצה. חצי דקה לפני השער, הוא צעק לשחקנים להניע כדור מהר יותר. אלה גם עיקרי הדברים שאמר לשחקנים במחצית. חאתם עבד אלחמיד יחזור במחזור הבא וז'וסואה ימתין משחק נוסף לפני ששוב יעלה על כר הדשא.

בשורה טובה הגיעה גם מכיוון אור דדיה, שרשם אתמול משחק נהדר אחרי תקופה ארוכה ועלה לשחק במקומו של דוד קלטינס שנפגע בכף היד וסובל מנפיחות. עם בשעות הצהריים הודיעה באר שבע כי קלטינס סובל משבר בכף היד. כתוצאה מכך, נדרש ניתוח אשר צפוי להתקיים מחר. לאחר הניתוח, ימשיך במעקב על ידי הצוות הרפואי של המועדון.

במועדון ייפגשו בימים הקרובים עם סינטיהו סלליך במטרה לסגור את הפערים ולהחתים אותו לעונה הבאה. התלבטות קיימת לגבי אנתוני וארן כשההחלטה הסופית תהיה של רוני לוי. החלוץ "הדביק" אתמול כדור למשקוף לקראת סיום המחצית ושחקנים סיפרו שהופתע כשלוי תרגל אותו בהרכב, כנראה לנוכח האכזבה ממנו מאז שהמאמן הגיע. 

במועדון כבר הוחלט לזמן את רמזי ספורי לתחילת האימונים והוא עשוי לחזור לסגל בקיץ. האופציה על מריאנו בריירו תמומש כבר בשבועות הקרובים ועוד לפני סיום העונה. בבאר שבע מתכוונים להודיע גם על הארכת החוזה של לואי טאהא. השחקן מסיים חוזה בקיץ אך לבאר שבע אופציה לעונה נוספת. בניגוד לשמועות, במועדון החליטו שלמרות הירידה בכושרו אלטון אקולטסה יישאר. ברקת ולוי רוצים גם מגן שמאלי כששון גולדברג אמור לעזוב.

אלטון אקולטסה | דני מרון

בבאר שבע התרגשו מאוד מחזרת הקהל אמש. "הוא נתן לנו המון אדרנלין, כשחגגו איתו בסוף זה הזכיר קצת את החגיגות בעונות האליפות. יש להם חלק גדול בניצחון אתמול", אמר אחד השחקנים. בסיום חגגו עשרות אוהדים מחוץ לאצטדיון, עודדו את השחקנים ושרו מספר שירים גם בגנות פרשנים, שלטענתם הספידו את הקבוצה.

כבר במחזור הקרוב, בעוד כשבועיים, מחכה לרוני לוי משימה קשה בחוץ מול מכבי תל אביב. בהמשך תארח הקבוצה את מ.ס אשדוד לקרב חשוב, בו ז'וסואה יפתח בהרכב. ניצחון של באר שבע יכול לקדם אותה במאבק על כרטיס לאירופה. כעת היא רחוקה נקודה אחת מהמקום הרביעי ושש נקודות מהמקום השלישי, שיבטיח בוודאות מקום בליגה האזורית.

רוני לוי מדבר אחרי הניצחון על בני יהודה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי