"אין מילים": אכזבה גדולה בנתניה, אטוולד מעורר עניין

ההפסד למכבי חיפה שיקף עונה שלמה עבור היהלומים, שיסיימו בפלייאוף התחתון: "אנחנו לא מסוגלים לתת גול, זה פשוט לא ייאמן". בקרוב תיערך פגישה עם ההולנדי, עמוס יעבור צילום נוסף

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

ההפסד של מכבי נתניה אמש (שבת) למכבי חיפה, שיקף במידה מסוימת את סיפורם של היהלומים העונה. כדורגל טוב, יכולת קבוצתית טובה, אך כמו במשחקים רבים העונה, הצהובים לא ניצלו את המצבים אליהם הגיעו ויצא רק עם מחמאות, ובלי 'תכל'ס'.

עוד לפני המשחק בסמי עופר, ידעו שהסיכויים להגיע לפלייאוף העליון קלושים, לאור השיבוץ הקשה בדמות מוליכת הטבלה. למרות פתיחה רעה, נתניה שלטה במחצית הראשונה, אך ללא הוכחה לכך על לוח התוצאות: "זה מאכזב, אין מילים כבר. שיחקנו כדורגל מצוין, אבל אנחנו לא מסוגלים לתת גול. זה פשוט לא ייאמן". אמר שחקן בקבוצה לספורט1 אחרי סיום העונה הסדירה בפלייאוף התחתון.

למרות זאת, בקבוצה מרוצים מהתפקוד של ריימונד אטוולד, ובמועדון מקווים לראות אותו ממשיך בתפקיד. הנהלת המועדון תיפגש עם ההולנדי בזמן הקרוב, בכדי לבחון את כוונותיו, בידיעה שהוא זוכה לחיזורים לאור העונה הטובה. למרות זאת, חשוב לציין כי מבחינת החוזה, היהלומים מחזיקים באופציה חד צדדית לעונה נוספת.

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

לאחר ארבעה משחקים מהם נעדר, השוער דני עמוס אמור לעבור ביומיים הקרובים צילום נוסף באיזור הפגוע על מנת לאבחן את מצבו ולראות מתי יחזור למגרשים. השוער דיווח על שיפור מסוים לצוות הרפואי של הקבוצה, אך רק לאחר הצילום ניתן יהיה להעריך מתי יחזור למגרשים.

"זה מאכזב וכואב כי בסופו של דבר אתה רוצה לשחק טוב ולנצח. מבחינתי, זה לא עושה לי את זה ששיחקנו טוב ולא ניצחנו" סיכם בסיום הקפטן המאוכזב אלמוג כהן. "אני מאוכזב בדיוק כמו לשחק גרוע ולהפסיד. אני חושב שאנחנו צריכים להמשיך לשחק בצורה הזאת ולנסות לעבוד כמה שיותר על סיומות מול השוער ולכבוש שערים. בלי לכבוש שערים אי אפשר לנצח משחקים".

על הפלייאוף התחתון אמר: "אני חושב שנראה מכבי נתניה שכולם רוצים לראות: קבוצה שמשחקת כדורגל התקפי ומגיעה למצבים ואני מקווה שבעזרת השם גם בסוף נכבוש את המצבים האלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי