ביקורת על ואן לוון לאחר הדרבי: "עלה עם הרכב חלש ולא הגיב בזמן"

מכבי ת"א איבדה את הפסגה ובסביבת השחקנים הפנו אצבע מאשימה כלפי ההולנדי: "לא ברור מדוע בזבז את כל המחצית הראשונה על דן ביטון והציב את חוזז בספסל". יונתן כהן, ג'ראלדש וגלזר יהיו כשירים לב"ש

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עונה שלמה מכבי תל אביב רדפה אחרי מכבי חיפה, השיגה אותה ושמרה על המקום הראשון לאורך שני מחזורים, אך דווקא אתמול (שבת) בדרבי נגד הפועל תל אביב, האלופה מעדה עם תיקו וסיימה את העונה הסדירה במקום השני.

מעבר לאכזבה המקצועית גם המאמן פטריק ואן לוון יכול להיות מאוכזב מבחינה אישית לאחר שפספס הזדמנות להשוות את שיאו של אברם גרנט שהשיג 11 ניצחונות רצופים בעונת 1993/94 וכעת הוא ינסה להחזיר את הצהובים למסלול הנכון במשחק הביתי נגד הפועל באר שבע בתום פגרת הנבחרות, מיד אחריו יתקיים כמובן משחק העונה נגד מכבי חיפה בסמי עופר.  

לאחר התוצאה המאכזבת בדרבי שהרגישה כמו הפסד, הופנתה ביקורת מקצועית נגד המאמן ההולנדי. גורם בסביבת השחקנים אמר: "נוצר סוג של אפקט פסיכולוגי בתיקו הזה. למאמן ההולנדי אשמה ברורה ביכולת ובתוצאה. ההרכב שפתח לא היה טוב ולא ברור מדוע בזבז את כל המחצית הראשונה על דן ביטון בהרכב מבלי לתרום דבר, ועם מתן חוזז על הספסל. ואן לוון לא הגיב למשחק הלחץ של הפועל תל אביב, ושום דבר מקצועי בהגנה לא תוקן מהמשחק נגד הפועל חיפה".

מתן חוזז, בן ביטון | אריאל שלום

השחקן המצטיין של מכבי תל אביב העונה, דור פרץ, שוב הציל את מכבי תל אביב עם שער השוויון. הקשר בן ה-25 ממשיך להמתין בסבלנות לחוזה החדש שלו ומוכיח כמה מכבי תל אביב חשובה לו. פרץ אמר בסיום המשחק: "הרגשנו שיש אצטדיון מלא, רצינו ניצחון וזה לא קרה. לא הגענו למשחק עם האנרגיות שמאפיינות אותנו. לא הגענו טוב בעיקר במחצית הראשונה. הגענו פחות אגרסיביים ממה שמאפיין אותנו המשחק האגרסיבי שלנו. קורה שיש משחק פחות טוב. רצינו להיות במקום הראשון אחרי שהקבוצה רדפה העונה אחרי חיפה. זה תלוי בנו".

איך חוזרים אחרי פגרת הנבחרת: "נחזור עם אנרגיות חדשות לפלייאוף העליון. זה הזמן לרענון להתחדש ולהופיע במלא הדרינו". למשחק נגד הפועל באר שבע, שייערך בעוד כשבועיים ישובו להרכב יונתן כהן, אנדרה ג'ראלדש ודן גלזר המחלימים מפציעות, גם עדן קארצב ישוב לסגל הרחב. היום הצהובים ישחררו את מאור קנדיל, איתן טיבי, דור פרץ ואייל גולסה למשחקי הנבחרת – הארבעה ישובו לאימונים רק ביום שלישי בעוד כעשרה ימים.

בנושא אחר, אוהדי מכבי תל אביב ממתינים בקוצר רוח למשחק מול הקבוצה מבירת הנגב מכיוון שיהיה אפשר להכניס כעשרת אלפים צופים ולמעלה מכך, בנוסף קיים זעם על ההחלטה למכור 500 כרטיסים לאוהדי הפועל תל אביב בדרבי, כאשר אלפי אוהדים צהובים ניסו לרכוש משחק לדרבי ונותרו מאוכזבים.

אוהדי מכבי ת"א | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי