באשדוד מרוצים: "בית"ר הגיעה לכאן עם פיק ברכיים, זה לא קרה בעבר"

הקבוצה מעיר הנמל המשיכה את העונה הנפלאה שלה עם עוד ניצחון על הצהובים שחורים: "רוצים אירופה ולהתקדם בגביע המדינה". במועדון החמיאו לדוד וממתינים לנחיתתו של זאקריה. אוואני ישוב לאחר הפגרה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד בדרך לעונת הכדורגל הגדולה ביותר שלה תחת רן בן שמעון. הקבוצה מעיר הנמל שכבר הבטיחה ערב המחזור את מקומה בפלייאוף העליון, הציגה אמש (שבת) עוד משחק נפלא באצטדיון הי"א תחת בית"ר ירושלים והשיגה מולה ניצחון שני ברציפות תוך שלושה ימים, כאשר מי שקיבל את מרב המחמאות הוא דין דוד שבישל את שני השערים לרמזי ספורי ולשלומי אזולאי.

גורם בסביבת המועדון אמר: "ההישג של הקבוצה הוא בעובדה שבית"ר ירושלים הגיעה לאצטדיון הי"א עם פיק ברכיים. לנצח את ירושלים פעמיים בשלושה ימים, זה דבר שלא היה קורה בעבר. רוצים אירופה, רוצים להתקדם בגביע המדינה".

המאמן רן בן שמעון כבר נערך חלק האחרון של העונה: "אנחנו מוכנים לאתגר הגדול החדש בפלייאוף העליון. התהליך בקבוצה נמשך, והשחקנים נהנים מהרגע. נגיע מוכנים להמשך". שלומי אזולאי הוסיף: "אנחנו קבוצה של גברים. נמשיך לשחק כדורגל שמח ומהנה".

שלומי אזולאי | לירון מולדובן

אזולאי אגב היה בספק גדול למשחק לאחר שנפצע בקרסולו. הקשר ביקש ממאמנו לשחק ומהצוות הרפואי לקבל זריקה שתכשיר אותו, ונענה בחיוב ונראה שההחלטה השתלמה לאחר שהיה אחד הבולטים במשחק אתמול. הבעלים ג'קי בן זקן מבקש לסגור מול אזולאי חוזה חדש וארוך טווח שישאיר את הקשר במועדון לתקופה ארוכה. בנוסף גם רועי גורדנה קיבל הצעת חוזה חדשה וארוכת טווח.  

בקבוצה ממתינים להחלמתו של הבלם טימותי אוואני, שישוב למגרשים במשחק הראשון בפלייאוף העליון את קריית שמונה, שניצחה פעמיים את אשדוד העונה. מעבר לכך מצפים במועדון בימים הקרובים כי תסתיים סאגת מוגיס זאקריה שינחת בישראל, יכנס לבידוד ויהיה זמין למשחקי הפלייאוף העליון. שחקני הקבוצה והצוות המקצועי איחלו הצלחה ומזל טוב לחלוץ מוחמד כנעאן אשר מצטרף היום לסגל נבחרת ישראל למשחקים נגד דנמרק, סקוטלנד ולטביה במוקדמות המונדיאל.

טימותי אוואני | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי