דריכות בחדרה: "ניצחון על הפועל חיפה יהיה צעד משמעותי להישארות"

במועדון מרוצים מההפסדים מכפ"ס ובני יהודה ויקוו להשיג ניצחון נוסף. גוזלן בספק, קורצקי מתלבט בין אוסמן לזלקה. לבקוביץ' התאכזב מאי זימונו לנבחרת, בקבוצה ניחמו אותו: אם תמשיך כך תגיע להרבה פסגות בקריירה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תערוך היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד הפועל חיפה שיהיה האחרון לעונה הסדירה. במחזור האחרון גברה חדרה 0:1 על מכבי נתניה וברחה כבר לשש נקודות יתרון מהקו האדום. במועדון מהשרון עקבו מקרוב אתמול אחר המשחקים של היריבות לקרבות התחתית והביעו שביעות רצון מההפסדים של בני יהודה והפועל כפר סבא.

ניצחון מחר עשוי להרחיק את הקבוצה של מנחם קורצקי עד תשע נקודות מהקו האדום. "מדובר במשחק מאוד חשוב עבורנו. ניצחון על הפועל חיפה יהיה צעד משמעותי בהישארות בליגה", אמרו בחדרה.

המאמן מנחם קורצקי, אמר לקראת המשחק: "אנחנו במומנטום טוב ורוצים להגיע למטרה כמה שיותר מהר. מחר מחכה לנו משחק קשה אבל אנחנו סומכים על השחקנים שיהיו מוכנים וימשיכו את מה שעשינו במשחקים האחרונים".

מנחם קורצקי | לירון מולדובן

על שבוע מנוחה אמר המאמן: "אחרי תקופה ארוכה של עומס ולחץ, היה לנו מעט חופש והשלמנו פערים, עבדנו על דברים שלא יכולנו לעשות קודם. השחקנים באים רעננים וזה משחק שיכול להוות דרך להמשך העונה ויכול להשפיע מאוד. אנחנו מסתכלים על התוצאות שלנו ולא של היריבות אלא סומכים על עצמנו ונבוא מוכנים ולעשות מקסימום עד סוף העונה".

במהלך שבוע שעבר שיחת היום במועדון היה הרצון לראות את זימונו של השוער רובי לבקוביץ לנבחרת ישראל. לבסוף בחר מאמן הנבחרת, וילי רוטנשטיינר, שלא לזמן את השוער שנראה מאוכזב אך זכה לעידוד מצד ראשי חדרה. "תמשיך ככה ולא רק תגיע לנבחרת אלא גם לגבהים נוספים בקריירה שלך", אמרו ראשי הקבוצה לשוער.

מבחינה מקצועית נראה כי ההתלבטות של קורצקי הנה במרכז השדה בין הקפטן מנשה זלקה לבין מוחמד אוסמן. החלוץ שובל גוזלן אינו כשיר במאת האחוזים, נמצא בספק למשחק ומרשל אודה צפוי לפתוח במקומו. במועדון הביעו אכזבה מסוימת מקצב מכירת הכרטיסים כאשר מעבר ל-250 מנויים – נמכרו עוד 100 כרטיסים. "אוהדי חדרה צריכים להתגייס לטובת הקבוצה במאבקי ההישרדות", אמרו בחדרה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1035261

הרכב משוער: רובי לבקוביץ, נועם כהן, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, מקסים גרצ'קין, תמיר גלזר, מוחמד אוסמן (מנשה זלקה), מקסים פלקושצ'נקו, לירן רוטמן, גוסטבו מרמנטיני ומרשל אודה (שובל גוזלן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי