דראפיץ' וברדה נפרדו מהשחקנים, חוגג ייכנס מסיבת עיתונאים מיוחדת

שני המאמנים שהתפטרו לאחר ההפסד של בית"ר ירושלים לאשדוד, סיכמו את התקופה הקצרה. "הגענו עם מוטיבציית שיא כדי להצליח וזה הרגע לקחת אחריות", הסביר ברדה. הבעלים ייתן את גרסתו לאירועי השבוע האחרון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים לא תרצה לזכור את העונה הזו. הקבוצה מהבירה הפסידה אתמול (שבת) 2:0 למ.ס אשדוד ולא הצליחה להגיע לפלייאוף העליון. מיד לאחר המשחק לקחו אחריות צמד המאמנים, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, והתפטרו. לבית"ר עדיין אין מאמן חדש, והשניים, שעבורם הייתה זו הקדנציה השנייה והפחות מוצלחת במועדון, היה חשוב להיפרד מהשחקנים.

שי ברדה נפרד במילים האלה: "שחקנים יקרים, לא הספקתי לחלוק איתכם אתמול את העזיבה שלנו. הגענו עם מוטיבציית שיא למועדון שאנו כל כך אוהבים כדי לייצר הצלחה ולהמריא עם המועדון. תמיד השתדלתי לעשות את הטוב ביותר בשיחות בווידאו, בהצבת מטרות, להעניק לכם מהידע ולהפוך אתכם לשחקנים טובים יותר. לעתים אתה משתדל לעשות הכל נכון וטוב למען המועדון ולמענכם ודברים פחות מסתדרים, וזה הרגע לקחת אחריות כי בית"ר ירושלים חשובה יותר מכולנו. אני אוהב אתכם, ומאחל לכם המון הצלחה!".

סלובודאן דראפיץ' אמר: "אני נאלץ לשלוח הודעה מאחר ובשל הנסיבות לא יצא לנו להיפרד מכם באופן אישי. החלטתי לסיים את עבודתי במועדון – הסיבות ידועות לכם. כמובן שהייתי רוצה לסכם את העונה בסיומה ושנסתכל לאחור בסיפוק. יחד עם זאת, הדברים לא הלכו כמו שרצינו וקיווינו".

ירדן שועה, סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

"אומרים שלהצלחה אבות רבים והכישלון יתום. אני לא מסכים עם האמרה הזו ולכן לקחתי אחריות. ניהלנו אינספור שיחות, הן פרטניות והן קבוצתיות. לבטח הרגשתם שהדברים שאמרו היו אמיתיים וכנים – לרוב ולרע. תסתכלו כל אחד לאחור, תראו כיצד אתם יכולים לקחת את הדברים שנאמרו ואת מה שעבדנו עליו כדי להשתדרג ולהוביל את בית"ר למקומות טובים יותר ואת הקריירה שלכם למחוזות עליהם חלמתם". דראפיץ' סעיים כך: "מהמקומות הנמוכים ביותר אנחנו צומחים ומתחשלים ומכאן תהיו אחד בשביל השני ובראש ובראשונה בשביל בית"ר ירושלים. בהצלחה, וגם עכשיו, כמו בכל סיומה של אסיפה, אסיים באותן המילים – אני אוהב ומעריך אתכם".

מחר בשעה 14:00 יערוך משה חוגג מסיבת עיתונאים בה יעשה סדר לגבי העתיד המקצועי של המועדון. להערכת גורמים בבית"ר, חוגג לא ימסור הצהרה דרמטית, אך יחד עם זאת, הבעלים מתכוון לתת את גרסתו לגבי האירועים השונים שקרו השנה וכן יתייחס לעתידם של השחקנים.

משה חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי