שלומי אזולאי בראיון: "לא מתחרט על שום דבר שעשיתי בקריירה"

כוכב מ.ס אשדוד התייחס לעונה המוצלחת שקבוצתו חווה עד כה: "רוצים לסיים במקום השלישי". הוא שיבח את מאמנו רן בן שמעון ("שינה מקצה לקצה את המועדון") ונזכר בעסקה בה עבר מבית"ר ירושלים למכבי ת"א

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

לאחר שמ.ס אשדוד גברה 0:2 בבית על בית"ר ירושלים וסיימה את העונה הסדירה במקום השלישי, שלומי אזולאי הקשר, מהמצטיינים בשורותיה, עלה הערב (ראשון) לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס להחלטות שקיבל לאורך הקריירה וכן לשינוי האדיר שחל במועדון תחת המאמן רן בן שמעון.

האזינו

כשנשאל אם הוא מרוצה באשדוד, אזולאי השיב: "אמנם אשדוד זה לא השם הכי נוצץ כמו כל הגדולות, אבל מהרגע שהגעתי לשם לפני שנתיים אני מרגיש בבית וכיף לי, נהנה מכל רגע ומרגיש דומיננטי. אני שמח שלקבוצה גם הולך ושאנחנו נראים טוב. אנחנו עושים תוצאות מדהימות השנה גם בגביע וגם בליגה. חשוב להמשיך עם זה בפלייאוף עליון, לעשות תוצאות טובות, לשחק כדורגל שמח ושכולם ייהנו מאתנו".

האם הוא מרגיש תחושת פספוס: "אני לא מתחרט על שום דבר שעשיתי בקריירה שלי ואני מאוד שלם עם כל ההחלטות שלקחתי. יכול להיות שקיבלתי גם החלטות פחות טובות בקריירה, אבל אני באמת שמח עם הקריירה שעשיתי. עברתי בכל הקבוצות הכי גדולות שיש. תמיד אתה מצפה ליותר ורוצה יותר, אבל אני שמח עם איפה שאני נמצא כרגע ולא רוצה להסתכל אחורה".

שלומי אזולאי | לירון מולדובן

על המעבר בזמנו מבית"ר ירושלים למכבי תל אביב: "הייתי בתקופה ממש טובה, אחרי שנה ראשונה בבית"ר ירושלים. הגיעה ההצעה ממכבי ת"א, ואלי טביב החליט שהוא מוכר אותי ואת אלי דסה. הגענו למכבי, ושם דברים קצת קרו אחרת, עם פציעות, חוסר מזל ושיחקתי פחות. דברים התחילו להתגלגל קצת אחרת ממה שחשבתי שיקרה".

על מאמנו הנוכחי רן בן שמעון ומה שהוא מביא איתו: "מעבר לתרומה המקצועית, אתם לא יכולים להבין את ההווי המקצועי שאנחנו חווים יום יום במועדון. רן מכניס משהו אחר למועדון, והוא שינה מקצה לקצה את כל פני המועדון. עברנו תהליך מאז שהוא הגיע, יותר בעניין המנטלי, הרבה שיחות והרבה אספות וידאו. בסך הכל אשדוד זו קבוצה מאוד צעירה עם שחקנים צעירים שצריכים את זה כל יום. אתם רואים את זה מעבר לכדורגל היפה שהקבוצה מאוד בוגרת במשחק שלה, נהנית מכל רגע ומפרגנים אחד לשני. רק שנמשיך ככה בפלייאוף העליון".

מה המטרות להמשך העונה? אירופה? "המטרות היו לעבור שלב בגביע ולסיים בפלייאוף העליון ואני שמח שהשגנו את זה. כרגע יש לנו את מכבי ת"א בגביע ואנחנו מקום שלישי בליגה עם פער די יפה בטבלה, אז אני חושב שאם נמשיך בדרך שלנו עם הצניעות והכדורגל היפה, אנחנו נרצה להתקדם בגביע כמה שיותר ולסיים במקום השלישי בליגה".

רן בן שמעון | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי