המטרה של הפועל ב"ש: שני שוערים בכירים בעונה הבאה

במקביל למועמדות מרציאנו, במועדון החלו במגעים עם לויטה בניסיון להשאירו. נערכות שיחות להתרת חוזהו של אגודלו, גם גולדברג יעזוב ומועמד לבית"ר ירושלים ולכמה שנים צפוי לחתום דור מיכה? תמונת מצב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע החליטו ללכת על מתווה שני שוערים בכירים בעונה הבאה, כפי שהיה נהוג בעבר בתקופה בה שיחק שטקוס לצד לויטה וגם כאשר דודו גורש התמודד עם שוערים כמו גיא חיימוב, יאניס אנסטיס ואריאל הרוש.

האופציה המרכזית של הפועל ב"ש היא אופיר מרציאנו וגישושים ראשונים החלו עם נציגו, דודו דהאן. ההערכה היא שגם אם יגיע השוער שמסיים את חוזהו בהיברניאן לאחר חמש שנים בסקוטלנד, ההודעה על כך תצא רק לקראת סיום העונה.

במקביל, החלו מגעים עם אוהד לויטה על חוזה חדש לעונה אחת בלבד. בתוך שבועיים יוזמן גם אנתוני וארן לשיחה על עתידו וסינטיהו סלליך יצטרך לקבל החלטה האם הוא נשאר בחוזה לעונה נוספת או שהוא מתעקש על חוזה לשנתיים. דוד קלטינס יעבור היום ניתוח בכף היד ורק אז יתברר כמה זמן ייעדר מהמגרשים. העונה קרובה לסיומה וקלטינס מקווה לקחת בה חלק פעיל לאחר שיתאושש מהניתוח. לואי טאהא, שזומן אתמול לסגל הנבחרת, אמור להאריך את חוזהו בעונה נוספת ואור דדיה יקבל את המושכות בצד ימין. גם מריאנו בריירו ישוב מפציעה ובמועדון יממשו את האופציה עליו.

הצעה להאריך את חוזהו בעונה אחת בלבד. לויטה | מאור אלקסלסי

בניגוד לתהליך שקורה בבית"ר ירושלים, אלונה ברקת מחפשת דווקא להגדיל את השקעתה בעונה הבאה. דור מיכה אמור להגיע בחוזה לשלוש שנים וגם שמו של ג'ואל אבו חנא, שמסוגל לשחק גם כמגן שמאלי, ברשימות. לא רק מיכה צפוי להצטרף, כי בבאר שבע גם אמורים לקלוט גם שחקן מאשדוד: גיל כהן ודין דוד סומנו.

מנגד, ג'ונתן אגודלו יעזוב את הקבוצה ומסרים בעניין כבר הועברו לסוכנו. במועדון החליטו לנסות ולהשתחרר מהחוזה של השחקן, אחרת ישאילו אותו. אגודלו חתום לעונה נוספת עם אופציה לעונה שלישית. גם שון גולדברג עשוי לעזוב והוזכר כמועמד לבית"ר ירושלים, שעשויה לשחרר את אורי מגבו או אורן ביטון. בשדרה הניהולית, אלונה ברקת מחפשת מחליף לאסי רחמים ומשה דמאיו הוזכר כאחד המועמדים, אבל טרם קיבל פניה.

גיל כהן. גם שמו נכנס לפנקס | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי