אקס הפועל תל אביב לא מוצא קבוצה: "מצב מסובך וחסר תקדים"

דולי מנגה
דולי מנגה | עד אבישי

דולי מנגה, ששיחק גם במ.ס אשדוד ורשם 27 הופעות בליגת העל, נותר ללא קבוצה החל מהקיץ: "לא האריכו לי חוזה בסקוטלנד בגלל הקורונה. אני לא מצליח למצוא פתרון. יש עליי תווית מסוימת, אבל השתנתי"

(גודל טקסט)

דולי מנגה תקוע ללא קבוצה כבר זמן רב. אקס הפועל תל אביב ומועדון ספורט אשדוד, ששיחק בליגת העל בעונת 2016/17, סיים בקיץ את חוזהו בשורות ליבינגסטון הסקוטית ומאז הוא יושב בבית וממתין. "בגלל הקורונה והקשיים הכלכליים, לא האריכו לי את החוזה", הוא משחזר בכאב.

"מאז הקיץ אני לא מצליח למצוא שום פתרון. המצב בכדורגל הוא חסר תקדים ומאוד מסובך", מסביר מנגה, "ההכנסה של המועדונים ירדה בצורה משמעותית בגלל המגפה וקשה להם מאוד מבחינה כלכלית. אפילו אם אתה חופשי ויכול להצטרף ללא תמורה, למועדונים קשה לשלם שכר".

מנגה בן ה-27, שלא מצא את הרשת ב-27 הופעות בליגת העל, מסרב להרים ידיים וממשיך לעבוד קשה. "יש לי תכנית עבודה מסורת שאני עובד לפיה, אני מתאמן בכל הכוח וממשיך להאמין", הוא מבהיר. "חזרה לבלגיה? היו גישושים מכל מיני קבוצות, אבל לצערי לא משהו קונרקטי בינתיים".

"יש עליי תווית מסוימת מצעירותי, אבל התבגרתי. אני בן אדם שונה היום", מבהיר מנגה, שהספיק לשחק בלא פחות מ-12 קבוצות שונות במהלך הקריירה שלו. "ההרפתקאות האלה בחו"ל אפשרו לי לצמוח. הייתי לבד בלי משפחתי והתמודדתי בכוחות עצמי עם אתגרים רבים", הוא מסכם.

דולי מנגה
דולי מנגה | צילום: ערן לוף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי