טביב מגיב: "בתקופתי הגענו לאירופה, ולא עם פער של 30 נקודות"

אלי טביב
אלי טביב | צילום: דני מרון

אחרי העקיצה של חוגג, בעלי בית"ר לשעבר התייחס למעורבותו בקבוצה בעבר: "נגד עובדות אי אפשר להתווכח". בסביבתו מזכירים את רשימת השמות שהחתים, ביניהם ערן זהבי, קלאודמיר, חסוס רואדה ואפילו עידן ורד

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

דברי משה חוגג על אלי טביב אתמול (שני) לא מצאו חן בעיניי גורמים מסוימים בבית"ר ירושלים. לדבריהם, בעלי בית"ר היה צריך להימנע מאמירות כלפי קודמו לתפקיד, בפרט שבאותה תקופה בית"ר ירושלים נחשבה להצלחה.

בסביבתו של טביב טענו אתמול כי בניגוד לדברי חוגג, הוא מעולם לא הצהיר כי הוא המנהל המקצועי של בית"ר, אולם לא הכחיש מעורבות מקצועית בקבוצה. "טביב הביא שחקנים כמו עומר אצילי, שלומי אזולאי, אנטואן קונטה, חסוס רואדה, איתי שכטר, מרסל הייסטר, חן עזרא, עידן ורד והעלה את אלי דסה לקבוצה הבוגרת. הוא הצליח להחיות את דן איינבינדר מחדש כשהחזיר אותו ולהחתים שחקן כמו קלאודמיר", אמרו בסביבתו של הבעלים לשעבר, שהוביל את בית"ר לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית מול סנט אטיין, הישג מרשים עבור המועדון שלא הגיע למעמד הזה גם בתקופת ארקדי גאידמק.

טביב, שהביא גם את ערן זהבי להפועל תל אביב מעירוני רמת השרון והחתים שמות נוצצים כמו דגלאס דה סילבה וסמואל יבואה בהפועל כפר סבא, אמר אתמול: "נגד עובדות אי אפשר להתווכח. לא אמרתי מעולם שאני מנהל מקצועי, אבל הייתה לי מעורבות גדולה בבית"ר. איתה הגעתי כל שנה לאירופה, ולא עם פער של 30 נקודות מהמקום הראשון".

משה חוגג | ניב אהרונסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי