קלטינס ייעדר כחודש. ומהו התנאי להישארותו של וארן?

אנתוני וארן | מאור אלקסלסי

קשר ב"ש יחמיץ את פתיחת הפלייאוף העליון, במועדון יבהירו לחלוץ שימשיך כשחקן רוטציה בלבד. בקרוב תיערך פגישה עם טאהא לגבי חוזה חדש, יחזקאל יחמיץ את אשדוד. בקבוצה ממתינים להתפתחויות בין עטר לבית"ר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ערכה הבוקר (שלישי) אימון ראשון מאז המשחק מול בני יהודה, שהוביל אותה לפלייאוף העליון. בימים הקרובים תיערך פגישה בין אלונה ברקת ואסי רחמים לרוני לוי, והמטרה היא לקבל החלטה סופית לגבי השחקנים שמסיימים חוזה. מסתמן כי אנתוני וארן יישאר רק אם יהיה מוכן להיות שחקן נוסף ברוטציה, אך במועדון בונים כרגע על שחקנים אחרים להרכב. כך למשל, יוחתם חלוץ זר במקום ג'ונתן אגודלו וגם דור מיכה אמור להגיע בסיום העונה. במועדון רוצים לצרף גם שחקן התקפה ישראלי נוסף. בהגנה, העדיפות כרגע היא למגן שמאלי.

בנושא אחר, הקשר דוד קלטינס עבר אתמול בהצלחה את הניתוח בעקבות השבר בידו. הבוקר התקבלו הממצאים בנוגע לתקופת היעדרותו. קלטינס, כך מתברר, ייאלץ להיעדר כחודש מהמגרשים, כך שיחמיץ חלק מהפלייאוף העליון. בכל מקרה, כך על פי הערכת הרופאים, השחקן ייעדר משלושת משחקי הפלייאוף הראשונים של הקבוצה, שיתקיימו יחסית בסמוך לאחר פגרת הנבחרות. אגב, במועדון קיבלו היום הודעה מההתאחדות לפיה שגיב יחזקאל ספג את הצהוב החמישי שלו מול בני יהודה, והוא יחמיץ את המשחק מול האקסית, מ.ס אשדוד.

בקרוב צפוי המועדון להיפגש עם לואי טאהא. מבחינה מקצועית וחברתית, גם אלונה ברקת וגם רוני לוי מעוניינים שהשחקן יישאר. כזכור, על פי ההסכם בין הצדדים, במידה שהפועל ב"ש הייתה מחליטה להיפרד מטאהא, היא הייתה צריכה לפצות אותו בשלוש משכורות, אך לאור שביעות הרצון ממנו ולאור העובדה שהוא מוערך – הצדדים צפויים לחתום על הסכם לעונה נוספת.

דוד קלטינס | דני מרון

כפי שכבר פרסמנו, בהפועל ב"ש ממתינים להתפתחויות בין בית"ר ירושלים לאלירן עטר, שמוערך מאוד על ידי המאמן רוני לוי, שהדריך אותו גם בבירה וגם במכבי חיפה. במועדון טוענים שלא נעשתה פנייה לשחקן. יחד עם זאת, במידה שעטר לא יחדש את חוזהו, שמסתיים בסיום העונה (אלא אם יתחדש אוטומטית במידה שיהיה מעורב ב-16 שערים), ב"ש תפנה אליו. בבית"ר מודעים לרצון של הדרומיים לצרף את השחקן, אך הבהירו שגם אם חוזהו לא יתחדש אוטומטית, ייפגשו עם סוכנו אבי נמני על מנת להציע לו חוזה אחר ונמוך יותר. אגב, במידה שחוזהו יתחדש אוטומטית, שכרו אמור לעמוד על 270 אלף יורו.

לואי טאהא | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי