דראפיץ' סירב להחתים שחקנים שמשה חוגג רצה לבית"ר ירושלים

סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

אחרי ההתפטרות מבית"ר ירושלים, בסביבת המאמן טוענים: הבעלים ניסה להחתים את מלמד וסנדרו ונתקל בהתנגדות. שמו של פאקו אייסטרן עלה, אקס מכבי ת"א מחזיק בחוזה בטונדלה. יוסי מזרחי יעביר אימון בכורה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עדיין לא ערכה אימון מאז הזעזוע הגדול שעבר על המועדון – התפטרותם של צמד המאמנים, שי ברדה וסלובודאן דראפיץ'. היום (רביעי) הצהובים-שחורים יחזרו להתאמן בבית וגן, בפעם הראשונה תחת יוסי מזרחי, שיעביר אימון בכורה. בשיחה עם אלי אוחנה, הבהיר מזרחי שישמח להפסיק את עבודתו עוד לפני סיום העונה הנוכחית במידה שיימצא מאמן אחר.

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, בבית"ר החליטו מיד לאחר המשחק כי מזרחי ידריך את הקבוצה באופן זמני, כשמאמן זר ומרקו בלבול נמצאים על הפרק לעונה הבאה. אגב, השם הראשון אותו העלה משה חוגג בשיחה עם מקורביו בתקופה האחרונה היה של פאקו אייסטרן, מאמן מכבי תל אביב לשעבר, אשר הוביל את הצהובים לטרבל בעונת 2014/15. הבאסקי עובד בקבוצה הפורטוגלית טונדלה וחתום גם לעונה הבאה. הדבר יהיה רלוונטי רק אם יעזוב את הקבוצה לפני תום החוזה שלו, אך כרגע אייסטרן מרוכז במשימות המקצועית ובשיקום שחקני מפתח פצועים של הקבוצה מתחתית הליגה בפורטוגל.

חלק מדבריו של חוגג במסיבת העיתונאים האחרונה לא התקבלו באהדה רבה אצל שחקני הקבוצה. חלק מהם הבהיר אתמול: "אם יש כוונה לקצץ בחוזים, לא נהיה שותפים לכך. כשהגענו לאירופה, לא זכור לי שמישהו פתח לנו את החוזה. להפך, רק קיצצו בעקבות הקורונה. נעשו כאן המון טעויות בהתנהלות ולא שמענו את חוגג טוען שמשלמים להנהלה יותר מדי".

פאקו אייסטרן | Manuel Velasquez/Getty Images

אגב, בסביבתו של דראפיץ' סיפרו לאחר ההתפטרות שבמהלך הקדנציה האחרונה ניסה חוגג להנחית מספר שחקנים במועדון מבלי אישורו, אך הוא מנע זאת. אחד השמות שחוגג התעקש עליהם בקיץ היה גיא מלמד, שעבר לסקוטלנד. כעת, לא מן הנמנע שמלמד שמסיים חוזה יקבל פניה בקיץ. כזכור, אתמול פורסם כי חלוץ סט. ג'ונסטון מעורר עניין באנגליה, והעפלה של סנדרלנד לליגת המשנה עשויה לשנות את התמונה. כרגע נראה שמלמד יעדיף לא לשחק בליגה האנגלית השלישית.

שחקן אחר שחוגג רצה היה הקשר האחורי הברזילאי, סנדרו, אקס טוטנהאם. בפגישה עם חוגג, כך טוענים בסביבתו של דראפיץ', המאמן הבהיר שאין טעם לצרף קשר עבורי מבוגר יחסית ושנמצא אחרי השיא (כיום סנדרו בן 32).

הפרסום כאן אתמול סביב ההחלטה של חוגג להיפרד מטל בן חיים בקיץ, להחתים במקומו זר ולהחזיר את מקס גרצ'קין, יצרה בהלה מסוימת בקרב חלק מהשחקני ההגנה. אורי מגבו לא ימשיך, גם אורן ביטון מתנדנד ואור זהבי מחזיק בחוזה ויישאר רק אם יבין שהוא יהיה שחקן ספסל בעונה הבאה. בנוגע לעידן ורד, לו הוצע לאחרונה חוזה לשנתיים – השבוע ייכנסו המגעים להילוך גבוה, כשייתכן שהקפטן אף יקבל אופציה בחוזה לעונה שלישית.

החלוץ אלירן עטר מצפה לקבל קרדיט בכל משחקי הפלייאוף כדי להגיע ליעד שהציב לעצמו – להיות מעורב ב-16 שערים ולקבל חידוש חוזה אוטומטי, אחרת עשויה להיווצר מתיחות בינו לבין המועדון.

משה חוגג | ניב אהרונסון
סנדרו
סנדרו | Daniel Hambury – EMPICS / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי