בכר צפוי לחתום לשנתיים נוספות, פלאניץ' יהיה כשיר למכבי ת"א

גיא צרפתי, ברק בכר, גיא ויזינגר | ברני ארדוב

מכבי חיפה צפויה להודיע בחודש הקרוב על המשך דרכו של המאמן, שחתם בקיץ לעונה אחת בלבד והפעם יקבל חוזה ארוך יותר. בשורות טובות מהבלם: "גם אם המשחק היה מחר, יכל לשחק 90 דקות". מאבוקה יחזור אחרי הפגרה?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שני ימי מנוחה, שחקני מכבי חיפה חזרו אתמול (שלישי) לאימונים בסגל חסר, ללא שחקני הנבחרות השונות – מוחמד אבו פאני, סאן מנחם, דולב חזיזה, נטע לביא ועופרי ארד בנבחרת ישראל וצ'רון שרי בנבחרת סורינאם. האחרון, אגב, לא יחויב בבידוד עם חזרתו לישראל בשל העובדה שמחזיק בתעודת מחלים מקורונה.

ג'וש כהן טס לחופשה פרטית בארצות הברית וגם הוא לא ייכנס לבידוד כאשר יחזור לישראל, שכן השוער מחזיק בתעודת מתחסן. מעבר לכל השחקנים הנ"ל, גם טאלב טוואטחה לא התאמן בעקבות פציעה במפשעה, והמגן השמאלי נמצא בתהליך שיקום. ארנסט מאבוקה, שאמור לשוב לכשירות אחרי הפגרה, עורך אימונים חלקיים.

הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של בוגדן פלאניץ'. הסרבי בכל מקרה יחמיץ את המשחק הקרוב מול מכבי פתח תקווה בעקבות צבירת כרטסים צהובים, אך הוא גם נפצע מול מכבי נתניה, הוחלף ובמועדון חששו שהבלם המצטיין ייעדר לזמן מה. לאחר שעבר בדיקה נוסף, פלאניץ' כשיר ובשלב זה זוכה למנוחה כדי להוריד עומסים. "אם המשחק מול מכבי תל אביב היה מתקיים מחר, הוא היה יכול לשחק 90 דקות", אמרו בכרמל.

בוגדן פלאניץ' | מאור אלקסלסי

ומה עם עתידו של ברק בכר? כידוע, המאמן מחזיק בחוזה עד לסיום העונה בלבד, ולאורך ההיסטוריה, יעקב שחר מודיע על המשך דרכו של המאמן בחודש מאי, והפעם צפויה לצאת הודעה בנושא בחודש הקרוב. בניגוד לחוזה הראשוני של בכר במכבי חיפה לעונה אחת בלבד, מסתמן כי הפעם המאמן יחתום על חוזה לשנתיים. "יש שיתוף פעולה נהדר בין הצוות המקצועי וניהולי ושביעות רצון מברק והצוות שלו", אמרו בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי