עו"ד של רפי דהן: "הוא השאיר את הפרשה מאחוריו"

רפי דהן
רפי דהן | ערן לוף

קשר בני יהודה שנאלץ לפרוש בגיל 24 לאחר פגיעה קשה של ראיוס, יפוצה ב-4.2 מיליון ש"ח. גייר: "יש לו 28 אחוזי נכות והוא היה רוצה לחזור לשחק. הם טענו שזה מקרה שכיח והיה מזל רע אך רק הגבנו לערעור שלהם"

(גודל טקסט)

אחת הפרשות העצובות בכדורגל הישראלי, לבטח בשנים האחרונות, הגיעה לסיומה. רפי דהן, קשרה של בני יהודה שנאלץ להודיע על פרישה מוקדמת בגיל 24 בלבד לאחר שנפצע בצורה קשה מגלישה פראית של רובן ראיוס, קשר מכבי חיפה – יפוצה ב-4.2 מיליון ₪. האירוע המצער התרחש לפני כשבע שנים אם כי רק השבוע הגיוע לסיומו הדיון המשפטי בנושא.

האזינו לעו"ד יוסי גייר

הוחלט כי פיצויו של דהן, שנקבע בדצמבר 2019 על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב על גובה 4.2 מיליון ₪ – יישאר בעינו. כזכור, הירוקים ערערו על פסיקת בית המשפט המחוזי בת"א וגם השחקן ערער בתגובה באמצעות פרליקטו, עו"ד יוסי גייר שהתראיין הערב (רביעי) לתוכניות הספורט של רדיו 103FM והתייחס לנושא.

גייר אמר: "בית המשפט העליון מצא לנכון שלא להתערב בפסק הדין של בית המשפט המחוזי. בדיון נאמר כי נסיבות המקרה מיוחדות ויש לכבדן. הוא לא מצא לנכון לא להפחית בסכום ולא להגדילו".

רפי דהן , רובן ראיוס
רפי דהן , רובן ראיוס | ערן לוף

מצבו של דהן כיום: "לרפי יש 28 אחוזי נכות. מה שחשוב פה זה שהוא לא יכול לשחק יותר כדורגל. גם אם היו לו יותר או פחות אחוזים, העובדה היא שהוא לא יכול לשחק וזה מה שחשוב. מדובר במקרה מצער. גם בגילו היום יש שחקנים שמשחקים ומצליחים מאוד.

האם הם כועסים: "רפי החליט שהוא שם את זה מאחוריו כבר אחרי פסק הדין בבית המשפט המחוזי. אנחנו לא ערערנו בשלב הראשון. מכיוון שמכבי חיפה וחברת הביטוח שלהם הגישו ערעור – אז גם אנחנו הגשנו לגבי גובה הנזק. אני מניח שהוא היה רוצה לחזור לשחק כדורגל אבל את הפרשה הזאת הוא השאיר מאחוריו".

עוד אמר: פה היה קושי להוכיח שהעבירה הייתה מעל סטנדרט האלימות המקובל. זה לא משהו שקורה בכל שנה. מכבי חיפה לא הודתה בפראות ונלחמה בחירוף נפש כדי שיבואו ויגידו שזה מקרה די שכיח ופשוט היה מזל רע. אנחנו כמובן טענו שזה לא המקרה ואני שמח שבית המשפט המחוזי ובעקבותיו גם בית המשפט העליון, קיבל את דעתנו".

רפי דהן , רובן ראיוס
רפי דהן , רובן ראיוס | ערן לוף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי