עומס בבאר שבע: רוני לוי קבע שלושה אימונים ביממה

המאמן "רוצה את כולם דרוכים למכבי ת"א". בנוסף, המאמן קבע למחר משחק אימון מול הנוער. אחרי הפערים מול סלליך, התקדמות מול לויטה. במועדון הודיעו לבריירו: האופציה תמומש

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ההעפלה לפלייאוף העליון לא גרמה לרוני לוי לאפשר לשחקניו להוריד קצב. הפועל באר שבע קיימה הבוקר (חמישי) אימון שלישי במספר ביממה האחרונה לאחר האימון הכפול שנערך אתמול, כשמתוך החשש לעומס המאמן עצר אותו אחרי 50 דקות בלבד. לוי הודיע לשחקנים כי מחר ייערך משחק אימון נגד קבוצת הנוער, זאת על מנת לשמור על כושר משחק ולאפשר לשחקנים שלא שיחקו בגלל פציעות והיעדרויות לשמור על קצב אחיד. לוי אמר לשחקנים: "בשבת ובראשון תקבלו חופש, עכשיו זה הזמן לעבוד קשה". חלק מהשחקנים אמרו הבוקר: "אתמול היה קשה מאוד להתאמן בגלל מזג האוויר, שלשום היה אימון סיזיפי. אנחנו מעלים קצב בפגרה, רוני רוצה את כולם דרוכים לקראת החזרה לליגה. לכולם ברור שאי אפשר לבוא לא מוכנים טקטית ובעיקר גופנית למשחק מול מכבי תל אביב".

במועדון ממשיכים במגעים עם השחקנים שמסיימים חוזה בעונה הבאה. כפי שפורסם בספורט1, קיימים פערים עם סינטיהו סלליך לגבי העונה הבאה, כשהשחקן דורש חוזה לשנתיים בסכומים הקיימים ובמועדון מציעים לו לקצץ בשכרו ולקבל חוזה לעונה עם אופציה לשנה נוספת. עם אוהד לויטה המגעים יואצו בימים הקרובים, כשהמטרה היא שיחתום לעונה ויתחרה עם שוער בכיר, כנראה אופיר מרציאנו, על אפודת השוער הראשון.

רוני לוי יודע שהסיכוי שדור מיכה יגיע גבוה והוא מחפש שחקן התקפה נוסף, כנראה זר, לעמדת החלוץ. גם שמו של מתן חוזז עלה בבאר שבע, אך ספק אם האחרון ישוחרר ממכבי תל אביב. המטרה היא להתחזק במגן שמאלי, קשר קדמי וחלוץ בכירים, כשגם אופציית קשר אחורי נשקלת למרות החזרה הצפויה של מריאנו בריירו. גם בהקשר של הקשר הארגנטינאי נרשמה התקדמות. במועדון הודיעו לסוכנו של השחקן כי בימים הקרובים תשוגר פניה לקבוצתו בה היא תתבשר על מימוש האופציה לעונה הבאה, תמורת 120,000 יורו. כפי שפרסמנו, במועדון הודיעו לסוכנו של ג'ונתן אגודלו כי הוא לא צפוי להמשיך בעונה הבאה והמטרה היא לסיים את ההתקשרות.

דבריה של אלונה ברקת אמש בהרמת הכוסית גרמו להרגשה טובה בקרב השחקנים. "היא נראתה מחויכת, ההעפלה לפלייאוף עשתה לה טוב. עכשיו נצטרך להביא לה כרטיס לאירופה. נוכל להתחזק בקיץ ולהיות שוב בשלב הבתים, אבל קודם צריך להגיע למקום השלישי", אמרו בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי