פתחו יומנים: מכבי חיפה תארח את מכבי תל אביב ב-6 באפריל

צ'רון שרי, עדן קארצב | דני מרון

פורסמו מועדי משחקי הפלייאוף העליון והתחתון: יש תאריך למשחק העונה. הצהובים יפגשו את ב"ש ב-3 באפריל, הירוקים יתמודדו באותו יום מול מכבי פ"ת. רבעי גמר הגביע: בין ה-20 ל-22 בחודש הבא. כל התאריכים בפנים

(גודל טקסט)

עונת הכדורגל הישראלי נכנסת לשלבי ההכרעה עם פתיחת משחקי הפלייאוף העליון והתחתון בליגת העל, כמו גם השלבים האחרונים בגביע המדינה. היום (חמישי) פורסמו מועדי כל המשחקים עד לסיום העונה ונודע כי המשחק המרכזי של המחזור הקרוב, ה-27 במספר, בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע, ייערך ביום שבת ב-3 באפריל ולא ביום שני. שלושה ימים בלבד לאחר מכן, האלופה תצא לאצטדיון סמי עופר ותתארח אצל מי שחזרה לפסגת הטבלה בסיום העונה הסדירה, מכבי חיפה שנאבקת עם הצהובים על תואר האליפות.

הירוקים יתחילו את הפלייאוף העליון במשחק מול מכבי פתח תקווה בשבת הבאה (19:50, שידור ישיר בספורט1). העונה תגיע לסיומה בעוד חודשיים בדיוק מהיום, ב-25 במאי, כאשר המשחק הרביעי והאחרון לעונה בין הקבוצות של ברק בכר ופטריק ואן לוון צפוי להתקיים ביום שני ה-10 במאי.

באשר לפלייאוף התחתון, במנהלת הליגות הסבירו כי על פי תבנית המשחקים המקורית, לא ניתן יהיה לקיים את מחזורי הסיום בשעה אחידה (ככל שיהיה בכך צורך בשל מאבקים ספורטיביים), וזאת בגלל מגבלות אצטדיונים. בשל כך, החליטה ועדת הליגה והגביע להפעיל את סעיף 3ה(12) לתקנון האליפות ולבצע החלפות מחזורים, כך שתהיה לוועדה אפשרות לשבץ את משחקי מחזורי הסיום של העונה בשעה אחידה ככל שהדבר יידרש. בהתאם לכך, הוזזו המחזורים בהם לא ניתן לקיים את המשחקים בשעה אחידה.

הפועל תל אביב תפתח את דרכה בפלייאוף התחתון במשחק חוץ נגד הפועל חדרה ב-3 באפריל (17:15, שידור ישיר בספורט1) ויומיים לאחר מכן בית"ר ירושלים תארח את הפועל כפר סבא, המדורגת לפני אחרונה בטבלה (20:15, ישיר בספורט4). המחזור ה-33 והאחרון מבחינת קבוצות התחתית ייערך ב-18 במאי, כשבני יהודה וכפר סבא מקוות להיחלץ עד אז משני המקומות המובילים לליגה הלאומית.

מעבר לכך, גם מועדי המשחקים במסגרת רבע גמר גביע המדינה פורסמו הערב: הפועל כפר שלם תארח את הפועל תל אביב ביום שלישי ה-20 באפריל (20:30), בית"ר תל אביב/בת ים תעלה למשחק חוץ נגד בני סכנין בערב שאחרי (19:00) וברביעי ה-21 בחודש הבא ייערך המשחק המרכזי בשלב שמונה האחרונות, בין מ.ס אשדוד למכבי תל אביב באצטדיון הי"א (20:30). לסיום, מכבי חיפה תארח את הפועל עפולה יממה לאחר מכן ב-20:30.

שיבוץ משחקי רבע גמר גביע המדינה | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי