מכה למכבי תל אביב: אייל גולסה צפוי להיעדר כשלושה שבועות

האלופה מודאגת: הקשר נפצע בברכו במהלך הפסד נבחרת ישראל לדנמרק, עבר בדיקת MRI ולא יעמוד לרשות רוטנשטיינר מול סקוטלנד ומולדובה. מסתמן כי לא יהיה כשיר למשחקים מול באר שבע ומכבי חיפה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דאגה גדולה במכבי תל אביב. במועדון עוקבים בדריכות אחר מצבו של אייל גולסה, שעלה אתמול מהספסל בדקה ה-68 בהפסד נבחרת ישראל 2:0 לדנמרק בבלומפילד וספג מכה חזקה בברך בה הוא נותח לפני כמעט שנתיים. הבוקר (שישי) עבר הקשר בדיקת MRI שלאחריה הוא שוחרר מהסגל של המאמן וילי רוטנשטיינר לקראת שני המשחקים הקרובים מול סקוטלנד ומולדובה.

בקריית שלום ממתינים לתוצאות הבדיקה ומקווים שלא מדובר בפגיעה שתשבית את השחקן לתקופה ארוכה. החשש הגדול במכבי תל אביב הוא שהקשר המצטיין יחמיץ את שני המשחקים הראשונים בפלייאוף העליון, כאשר בשלב זה ההערכה היא כי גולסה ייעדר כשלושה שבועות. כידוע, האלופה תפתח מול הפועל באר שבע בשבת הבאה ושלושה ימים לאחר מכן תתארח בסמי עופר ל"משחק העונה" מול מכבי חיפה.

מי שחזר אתמול מפציעה ארוכה הוא עדן קארצב, ששיחק חצי שעה ב-0:3 של מכבי תל אביב במשחק האימון נגד הפועל כפר סבא. הקשר הצעיר שכזכור נפגע בברכו במהלך ה-1:2 על מכבי חיפה לפני כחודשיים יוכל לשחק כבר נגד הפועל באר שבע בעוד שמונה ימים ועשוי להיכלל בסגל. באשר לדן גלזר ויונתן כהן שלא שותפו אתמול, השניים ממשיכים להגביר את קצב האימונים והכוונה של המאמן פטריק ואן לוון היא להחזירם לסגל ולשתפם באופן חלקי כבר במשחק הקרוב.

עדן קארצב | מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי