אקס מכבי חיפה פרש מכדורגל: "הגעתי לישראל בגלל מנצ'סטר סיטי"

רנספורד אוסיי | CRIS BOURONCLE/AFP via Getty Images

החלוץ הגנאי רנספורד אוסיי, שהגיע ארצה בגיל 18 וזכה עם מכבי חיפה באליפות, סיפר כיצד התגלגל לכרמל אך ורק בעקבות כישלון של התכולים להשיג לו רישיון עבודה וחשף: "הייתה הצעה מריאל מדריד"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בנובמבר 2008 החתימה מכבי חיפה את החלוץ הגנאי רנספורד אוסיי, אז צעיר בן 18 שכבר הודבקה לו תווית של אחד הכישרונות הגדולים בגאנה ובעולם הכדורגל בכלל. הירוקים העניקו לו חוזה ארוך טווח עם אופציה לחמש שנים והוא היה שותף לזכייה באליפות באותה עונה, אבל כבש פעמיים בלבד ב-11 הופעות בכל המסגרות ובסיום אותה עונה יצא להשאלות וכבר לא חזר לכרמל.

בדצמבר האחרון חגג החלוץ את יום הולדתו ה-30 ואחרי כעשור בו רשם פרק קצר במיוחד בכדורגל האירופי בקבוצת רופס מפינלנד ואת מרבית השנים העביר בכדורגל האפריקני, הוא החליט לפרוש מכדורגל וסיפר כיצד הקריירה התפספסה ובגדול בגלל רישיון עבודה.

"אחרי גביע העולם עד גיל 17, הייתי מבוקש מאוד. קבוצות רבות רצו אותי ואפילו ריאל מדריד הייתה ביניהן, אבל הקבוצה שלי סירבה להצעה בטענה שהיא לא הייתה מספיק טובה. אחר כך הייתה לי הזדמנות להתאמן עם מנצ'סטר סיטי במשך שלושה חודשים והם רצו אותי, אבל לא הצליחו להשיג לי רישיון עבודה כי לא היו לי מספיק משחקים בנבחרת.

"למנצ'סטר הגעתי יחד עם שני תאומים ברזילאים, רפאל ופאביו דה סילבה – היינו יחד על אותה טיסה, רק שהם הלכו למנצ'סטר יונייטד ואני למנצ'סטר סיטי. ההבדל הוא שאלכס פרגוסון הצליח להשיג להם רישיון עבודה, מנצ'סטר סיטי לא השיגה לי וכך נאלצתי לעזוב וחתמתי במכבי חיפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי