אחרי גולסה: במכבי ת"א חוששים מהעומס על טיבי ופרץ

האלופה מודאגת מכך ששני שחקני השדה שרשמו הכי הרבה דקות העונה, ייעדרו מהסגל הצהוב לקראת פתיחת הפלייאוף העליון בעקבות צמד משחקי הנבחרת. גלזר ויונתן כהן עדיין בספק לבאר שבע, קארצב עשוי לפתוח

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פציעתו של אייל גולסה במהלך שהותו בנבחרת ישראל גורמת לדאגה גדולה במכבי תל אביב, לקראת פתיחת הפלייאוף העליון. גולסה שנפגע בברכו ושוחרר מסגל הנבחרת, מטופל כעת על ידי הצוות הרפואי של הצהובים וחומרת הפציעה תתברר רק בימים הקרובים, כאשר הערכה הראשונה לאחר בדיקת ה-MRI שעבר הקשר, כי גולסה ייעדר למשך שלושה שבועות ויותר.

כעת בשורות האלופה קיימת דאגה נוספת סביב הבלם איתן טיבי והקשר דור פרץ. השניים כמעט אינם זוכים למנוחה לאורך העונה וישנו חשש כי הבלם והקשר המצטיין ייסבלו מעומס גופני לקראת תחילת הפלייאוף, אם יפתחו במשחקים הבאים נגד סקוטלנד ומולדובה.

מעבר לכך מי שעדיין בספק לחלק המסכם של העונה הם יונתן כהן, עדן קארצב ודן גלזר שנעדרים כבר תקופה ארוכה. שחקן העונה שעברה עדיין סובל מפציעה בשרירי הבטן ובשלב זה הוחלט בצוות הרפואי להעניק לו טיפול תרופתי ומנוחה במקום התערבות כירורגית. לפי שעה, מסתמן כי הקשר ישוב רק אחרי המשחק נגד הפועל באר שבע בבלומפילד.

איתן טיבי, דור פרץ | אריאל שלום

ביום שני יונתן כהן יגביר את קצב האימונים כהכנה לשובו לפעילות. רק לקראת סוף השבוע יתברר אם מלך שערי הקבוצה יוכל להיות בסגל נגד הקבוצה מבירת הנגב. גם כאן אין כל כוונה להאיץ את תהליך החזרה ורק החלמה מלאה בשריר הארבע ראשי, תשיב את שחקן ההתקפה לכר הדשא.

כהן וגלזר לא שותפו כלל במשחק האימון בחמישי נגד הפועל כפר סבא בו ניצחה מכבי תל אביב 0:3. לעומתם, עדן קארצב שותף במשך חצי שעה ועשוי להיות בסגל למשחק הקרוב ובהתאם למצבת הפצועים, קיימת אפשרות כי יקבל בחזרה את חולצת ההרכב. גם אבי ריקן ודן ביטון עשויים לפתוח מול באר שבע בעקבות פציעתו של גולסה. אלכסנדר פשיץ' יפספס את המשחק בשל הכרטיס האדום שספג בדרבי.

יונתן כהן, דן גלזר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי