אבי לוזון לשחקני מכבי פ"ת: "המטרה שלנו – כרטיס לאירופה"

אבי לוזון | מאור אלקסלסי

במלאבס נערכים למחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון בשבת, כשהם ייפגשו את מכבי חיפה בפעם השלישית בתוך כחודש. יו"ר המועדון נאם בהרמת כוסית לכבוד חג הפסח. ינקו וחדידה צפויים לחזור לסגל לקראת המשחק בכרמל

(גודל טקסט)

כשהיא מעודדת מהעפלתה לפלייאוף העליון, מכבי פתח תקווה תצא ביום שבת הקרוב לאצטדיון סמי עופר בפעם השלישית בתוך חודש ותפגוש את מכבי חיפה במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון.

עוד לפני כן, ערכו ביום חמישי האחרון שחקני הקבוצה והצוות המקצועי והניהולי הרמת כוסית לכבוד חג הפסח כשמי שנכח באירוע היה ראש העיר רמי גרינברג, שנשא דברים כשגם היו"ר אבי לוזון הבהיר לשחקנים בנאום קצר שערך: "המטרה שלנו היא לסיים את הפלייאוף עם כרטיס לאירופה".

רק בסוף השבוע יקבלו המלאבסים את שחקני הנבחרת הבוגרת – ליאל עבדה ואור בלוריאן, כשגם הקפטן גיא חדידה, שנעדר מהמשחקים האחרונים עקב מתיחה בשריר האחורי, צפוי לחזור לסגל של המאמן גיא לוזון.

חדידה. צפוי לחזור לפתיחת הפלייאוף העליון | מאור אלקסלסי

הבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של השוער אריק ינקו, שנפגע במפשעה במשחק הגביע נגד הירוקים ונעדר מהמחזור האחרון של הליגה הסדירה מול בני סכנין. בצילום שערך ינקו בתחילת השבוע, התגלתה מתיחה קלה וכעת הוא צפוי לחזור לאימונים בימים הקרובים ולהיות כשיר למשחק החשוב בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי