חנן ממן ידחה את הניתוח בשרירי הבטן עד הבטחת ההישארות

חנן ממן
חנן ממן | מאור אלקסלסי

כוכב הפועל חיפה ניצל את פגרת הנבחרת להתאוששות ובכוונתו להמתין עם ההליך הכירורגי עד אשר הקבוצה תוציא את עצמה מאזור הסכנה: "הוא השחקן החשוב ביותר ואין לנו אפשרות לא לשתף אותו", הסבירו במועדון

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תחזור היום (שני) לאימונים לאחר מנוחה בסוף השבוע ותתחיל בהכנותיה לקראת המשחק מול בני יהודה ביום ראשון הבא במחזור פתיחת הפלייאוף התחתון.

למרות סיום עונה רע והידרדרות למאבקי התחתית, בהפועל חיפה מאמינים שהשיחה שנערכה בשבוע שעבר בין השחקנים והמאמן חיים סילבס תביא לתוצאות הרצויות והקבוצה תוכל להבטיח הישארות בהקדם.

עם זאת, קיים חשש בשל מצב הסגל ובעיקר לנוכח הפציעה של חנן ממן שסובל מפציעה בשרירי הבטן. הקשר נח בשבועיים האחרונים וכידוע לא שותף מול הפועל חדרה לאחר שריצה עונש על צבירת כרטיסים צהובים, אולם נראה כי יזדקק לניתוח ואותו הוא ידחה עד אחרי שהקבוצה תבטיח הישארות. "ממן הוא השחקן החשוב ביותר שלנו ואין לנו אפשרות לא לשתף אותו", הסבירו בקבוצה.

מי שצפויים להיעדר מפתיחת הפלייאוף הם הבלם בן והבה והקשר גל אראל בגלל צהובים ונראה כי גיא משפתי יפתח במרכז ההגנה ואילו לירן סרדל, שהיה מורחק במחזור האחרון, יחזור למרכז השדה במקומו של אראל.

"אין לנו אפשרות לא לשתף אותו" | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי