במכבי חיפה מעריכים שעופרי ארד יהיה כשיר למשחק נגד מכבי פ"ת

הבלם שנפגע בנבחרת נגד סקוטלנד סובל כנראה מהתכווצויות בלבד ומסתמן שיעמוד לרשות הקבוצה בפתיחת הפלייאוף העליון. העומס על סאן מנחם מדאיג את הירוקים לאור הפציעה של טאלב טוואטחה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תשוב היום (שני) לפעילות אחרי שהשחקנים זכו לשלושה ימי חופש ואז ייפתחו ההכנות לקראת משחקי הפלייאוף העליון, כשהמוליכה תארח במחזור הראשון בשבת את מכבי פתח תקווה.

כמובן שהאימונים עדיין יהיו בסגל חסר לאור היעדרות שחקני הנבחרות עופרי ארד, סאן מנחם, מוחמד אבו פאני, נטע לביא ודולב חזיזה וכן צ'רון שרי שערך הופעת בכורה בנבחרת סורינאם ביום ראשון ב-0:6 על ארובה. השוער ג'וש כהן והקשר יאניק וילדסחוט שבו מחופשות פרטיות קצרות ויתאמנו היום.

למרות שביעות הרצון מהנציגים הרבים בנבחרת ישראל, במכבי חיפה חוששים שהעומס ישפיע בליגה ועיקר הדאגה היא מכיוונו של סאן מנחם, לאור העובדה שהמגן השמאלי השני בסגל, טאלב טוואטחה, עדיין לא התאושש מפציעה שגם אילצה את גריעתו מסגל הנבחרת.

סאן מנחם, ראיין כריסטי | ברני ארדוב

שחקן נוסף שמדאיג את מכבי חיפה הוא הבלם עופרי ארד, שהתלונן אתמול לקראת סיום משחק הנבחרת נגד סקוטלנד על כאבים בשריר הירך האחורי. ארד ערך מספר בדיקות ונראה כי הוא סובל מהתכווצויות בלבד ועל כן מעריכים ברק בכר וצוותו שארד יהיה כשיר למשחק נגד פ"ת בשבת – ממנו ייעדר בוגדאן פלאניץ' המוצהב.

בכר טרם החליט מי מבין עאיד חבשי ורמי גרשון יפתח לצד ארד, בתקווה שיהיה כשיר, כשגם קיימת האופציה להוריד את חוסה רודריגס למרכז ההגנה ולשחק איתו כבלם שלישי כפי שהיה במחצית השנייה נגד מכבי נתניה. על הספסל צפוי לשבת ארנסט מאבוקה שהחלים מפציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי