דגני צפוי לחזור מול נתניה. ומה העונש של שועה, אוחנה ועטר?

אוראל דגני | אריאל שלום

בלם בית"ר ישוב לאימונים קלים השבוע. ביוזמת משה חוגג, יום גיבוש נערך בבית וגן והשחקנים שיחקו עם ההנהלה ואלי אוחנה. השלושה, שנטשו את האצטדיון הי"א לפני סיום המשחק מול אשדוד, מימנו ארוחה בשווי אלפי שקלים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מנסה לשנות אווירה לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון. הקבוצה מהבירה ערכה היום (שני) יום גיבוש בבית וגן לאחר האימון שהועבר על ידי יוסי מזרחי, כאשר הבעלים משה חוגג יזם טורניר בין ההנהלה לשחקנים. מי שלא שותף בטורניר הוא אוראל דגני. הבלם ערך היום אימון ריצה מהירה בצדי המגרש. הבשורה החיובית הזו אומרה להוביל לכך שהשחקן אמנם לא יהיה כשיר למשחק הקרוב מול הפועל כפר סבא, אך ייתכן מאוד שישוב לכר הדשא במשחק שלאחר מכן, מול מכבי נתניה, מועדון נעוריו. בבית"ר אופטימיים לגביו ומעריכים שיחזור לאימונים קלים כבר במהלך השבוע ויגביר את הקצב בשבוע הבא.

בנוסף, ירדן שועה, אלירן עטר ומיכאל אוחנה, אשר נטשו את אצטדיון הי"א לפני תום המשחק מול מ.ס אשדוד, קיבלו את העונש שלהם – השלושה מימנו ארוחת 'על האש' של הגרילמן הקבוע של הקבוצה, השף אסף סבח, בשווי אלפי שקלים.

בנוגע לטורניר שנערך, הקבוצות, שנקבעו מראש, מנו שמונה שחקנים, שניים מהם מההנהלה. בחצאי הגמר ניצחה הקבוצה של עידן ורד את זאת של אלירן עטר, וזאת של משה חוגג, מחוזקת במספר 11 המיתולוגי, אלי אוחנה, ניצחה את הקבוצה של אורי מגבו ושותפיו.

מתאוסיניו, משה חוגג | בית"ר ירושלים, רשמי

הגמר עצמו התעלה לרמה גבוהה, והסתיים ב-1:1 לאחר הארכה. בסופו של דבר, הקבוצה הכחולה, בראשותו של משה חוגג, מיכאל אוחנה, אלי אוחנה (שנכנס כמחליף), טל בן חיים, זוהר חוגג, מרקו יאנקוביץ', נתנאל דלויה, רועי פדידה ואורן ביטון. יחד עם אוחנה עלתה כל הנהלת הקבוצה לשחק – המנכ"ל מוני ברוש, סמנכ"ל הכספים חיים נבון, דובר הקבוצה אסף נחום ומנהל הקבוצה אושרי דודאי.

חוגג אמר: "היה לנו חשוב לשנות אנרגיה, עשינו את זה ועל הדרך גם העלינו את אלי על כר הדשא. שיהיה לנו הרבה בהצלחה בפלייאוף התחתון. מקווה שתהיה תחושת פחות מתח, יותר שימחה, תגמרו את זה מוקדם ונוכל לשחק כדורגל משוחרר ולהתכונן לעונה הבאה".

אלי אוחנה | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי