בכר, ואן לוון או בן שמעון: מי מאמן העונה הסדירה?

פטריק ואן לוון, ברק בכר, רן בן שמעון | דני מרון

מאמן מכבי חיפה הוביל את הירוקים למקום הראשון בתום 26 מחזורים לראשונה מאז עונת האליפות, ההולנדי ממכבי ת"א מחזיק באחוזי הצלחה מפלצתיים, ורב"ש העלה את אשדוד לפלייאוף לאחר בצורת של תשע שנים. הצביעו בסקר

(גודל טקסט)

הפלייאוף העליון של ליגת העל ייצא לדרך בסוף השבוע הקרוב, כאשר המאבק על האליפות בין מכבי חיפה למכבי תל אביב נמצא בשיאו. לכן עדיין מוקדם לסכם את הליגה, אך ניתן להסיק מסקנות ראשונות לאחר סיום העונה הסדירה ולקבוע מי המאמן המצטיין עד כה.

הבחירה הטבעית היא מאמנה של מכבי חיפה ברק בכר, שמוביל את הליגה בהפרש של נקודה על מכבי תל אביב ומחזיק בכ-75 אחוזי הצלחה. עם זאת, אי אפשר להתעלם מהריצה המרשימה של פטריק ואן לוון, אשר החליף את גאורגיוס דוניס לאחר 11 מחזורים, הצליח למחוק פער של שמונה נקודות וממכבי חיפה ולשמור על המקום הראשון רגע לפני סיום העונה הסדירה – וזאת הודות ל-91 אחוזי הצלחה.

אם החלטתם לתת את המנדט לאחת מהקבוצות הקטנות יותר, מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון זו בהחלט החלטה ראויה. הקבוצה מעיר הנמל סיימה את העונה הסדירה במקום השלישי והצליחה לעלות לפלייאוף העליון לראשונה מזה תשע שנים. עוד אופציה מעניינת היא קובי רפואה, שהשאיר את קריית שמונה בליגה במחזור האחרון אשתקד והעונה העלה את הצפוניים לשישייה הראשונה לאחר בצורת של שש שנים. מה הבחירה שלכם? הצביעו בסקרים וקבעו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי