לוסיו צפוי לעזוב את קריית שמונה, יניב מזרחי יגיע עם נוסבאום?

יניב מזרחי חוגג | אודי ציטיאט

הברזילאי יחפש קבוצה אחרת בקיץ. אם מאמן בית"ר ת"א/בת ים יתמנה, ינסה להביא עמו מספר שחקנים מקבוצתו הנוכחית ובכללם החלוץ, שכבש העונה 19 שערים בכל המסגרות. דור אלו, שמעורר עניין, עשוי לעזוב גם הוא

(גודל טקסט)

קריית שמונה הודיעה אתמול (שני) רשמית על סיום דרכו של קובי רפואה בסיום העונה. המאמן, שהגיע במהלך העונה הקודמת והוביל העונה את הקבוצה לפלייאוף העליון לראשונה מזה שש שנים, הבטיח לאיזי שרצקי שיעשה את המיטב עד תום העונה כדי לנסות להוביל את המועדון לאירופה.

כידוע, מי שעשוי להתמנות למאמן הבא של ק"ש הוא עמיר נוסבאום. מאמן בית"ר תל אביב/בת ים מהליגה הלאומית מרשים בקבוצתו, אותה הוביל לרבע גמר גביע המדינה, שם מצפה לו מפגש מול בני סכנין. אם יקבל את התפקיד בק"ש, הוא צפוי לנסות להחתים מספר שחקנים של קבוצתו הנוכחית, בכללם יניב מזרחי שעשוי להצטרף. החלוץ כבש העונה 19 שערים בכל המסגרות.

למרות הצלחת הקבוצה העונה, מסתמנים כמה שינויים בקיץ, כאשר מי שצפוי לעזוב הוא לוסיו. בסביבת החלוץ ציינו כי הוא בחן אפשרות לעזיבה כבר בחודש ינואר האחרון, אך הדבר לא צלח וכעת נראה כי הברזילאי יחפש לעצמו קבוצה חדשה לקראת העונה הבאה, וייתכן שיישאר בישראל.

לוסיו מאוכזב | מאור אלקסלסי

גם דור אלו עשוי לעזוב את ק"ש. המגן הימני, שחזר העונה להיות אחד מהמובילים בעמדתו בליגה, מעורר עניין אצל המועדונים הגדולים וגם באירופה. אלו ולוסיו מצטרפים כמובן לצמד הבלמים שעתידם לא ברור – עידן נחמיאס, שמסיים חוזה ומחפש קבוצה בחו"ל, ואורי דהן, שמבוקש בקבוצות הגדולות.

דור אלו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי