המחליף של גולסה: דן ביטון צפוי להיות מוסט למרכז השדה מול ב"ש

דן ביטון | מאור אלקסלסי

קשר מכבי ת"א, שמתקשה להביא את יכולותיו לידי ביטוי באגף, עשוי לקבל את הקרדיט באמצע המגרש בשבת מול הקבוצה של רוני לוי בעקבות החיסורים הרבים. פיבן או ייני בקישור האחורי. טיבי, פרץ וקנדיל ישובו בחמישי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מתמודדות עם מכת פציעות לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף העליון בשבת הקרובה. ראשית כל, ישנם הסובלים מפציעות ממושכות – דן גלזר, יונתן כהן ועדן קארצב. אליהם הצטרפה פציעה משמעותית חדשה, של אייל גולסה, אשר נפצע במשחקה של נבחרת ישראל מול דנמרק.

הקשר סובל ממתיחה ברצועות הברך ומטופל על ידי הצוות הרפואי של המועדון. רק בתוך הבדיקות והטיפולים יוכלו במכבי ת"א להעריך את זמן ההחלמה המשוער של גולסה, שבשלב זה נראה שלא יוכל לקחת חלק במשחק מול הפועל באר שבע בשבת ובמשחק העונה מול מכבי חיפה ביום שלישי הבא.

גורם בסביבת השחקנים אמר: "פציעת גולסה היא מכה מקצועית לפטריק ואן לוון. לצד דור פרץ, גולסה היה האיש המרכזי באמצע. בסוג פציעה כזה צריך טיפול וזמן החלמה ממושך, אבל חובה להתקדם כי המשחקים לא נעצרים".

אייל גולסה מול דנמרק | דני מרון

ואן לוון עשוי לקבל החלטה יצירתית יחסית ולהציב את דן ביטון בעמדה של גולסה. ביטון יכול להציל מבחינתו את העונה הפושרת ולקבל את המושכות במרכז השדה, במקום באגף הימני, שם הוא אינו מצליח להביא לידי ביטוי את כישוריו היצירתיים. בעקבות פציעת גלזר, מי שאמור לתפקיד כקשר האחורי יהיה אחד מבין שרן ייני ושחר פיבן. אנדרה ג'ראלדש צפוי לחזור לעמדת המגן הימני שהתאושש מהפציעה הקלה ברגלו.

יונתן כהן שב לאימונים, מגביר קצב והחלטה לגביו תתקבל רק באימון המסכם לפני ב"ש בשישי. כעת במועדון מחזיקים אצבעות שהכל יעבור בשלום עם איתן טיבי ודור פרץ, שישחקו מחר עם נבחרת ישראל נגד מולדובה בחוץ, זאת אחרי שהשניים רשמו פעמיים 90 דקות מול דנמרק וסקוטלנד. השניים ישובו לישראל רק ביום חמישי יחד עם מאור קנדיל.

איתן טיבי, דור פרץ | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי