הכל תלוי בהישארות: התכניות של הפועל ת"א לעונה הבאה

שינויים מקצועיים, מועמד לעמדת הבלם והחלטות לגבי המשך דרכם של גיל יצחק ולידור כהן: בזמן ההכנות לחדרה בשבת (17:00, ספורט1), האדומים יודעים כי לפני הכל יצטרכו לשרוד בליגת העל, אך כבר חושבים על 2021/22

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב יודעת כי עליה להבטיח את הישארותה בליגת העל לפני שתתחיל לחשוב על שינויים מקצועיים לקראת העונה הבאה, ובמועדון האדום עסוקים אך ורק בהכנות למשחק הראשון במסגרת הפלייאוף התחתון של ליגת העל, מול הפועל חדרה בשבת (שידור ישיר בספורט1 החל מ-17:00).

יחד עם זאת, בהפועל תל אביב מתכוונים לתת את המושכות לניר קלינגר, בתקווה לבנות קבוצה שתיאבק בצמרת הטבלה, כאשר בקבוצה מסמנים בעיקר את עמדת הבלם כאחת שהפכה לעמוסה וחייבת לעבור שינויים. רצון האדומים הוא לצרף בקיץ את מיקי סירושטיין מהפועל חיפה, שהעברתו למתחם חודורוב בחלון ההעברות של החורף לא צלחה. בסגל של קלינגר רשימת בלמים לא קצרה, שכוללת את סיאנדה קולו, איאד אבו עביד, רז שלמה ואדי גוטליב. האחרון שב אתמול לאימונים ויהיה זמין למשחקי הפלייאוף התחתון.

מעבר לכך, במועדון יצטרכו לקבל החלטה מקצועית גם לגבי החלוץ גיל יצחק, שיסיים את חוזהו בתום העונה ועל פי המסתמן, הפועל תל אביב תממש את האופציה להארכת ההסכם עמו. לידור כהן חתום אף הוא עד לסיום העונה והרצון הוא להשאיר אותו, אם כי השחקן עצמו מעוניין לעבור לקבוצה באירופה. הנושא ייבדק מולו והאדומים צפויים להציע לכהן חוזה ארוך טווח. באשר לקפטן עומרי אלטמן, שגם הוא מסיים חוזה בתום העונה הנוכחית, ברגע שההישארות בליגת העל תובטח הוא יזומן לשיחות בנוגע לחידוש חוזהו.

סירושטיין יגיע למתחם חודורוב בקיץ? | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי