סכנין תיפגש עם קנדיל ותציע לו לחתום לעונה נוספת: "דמות חשובה"

השוער הוותיק זוכה להערכה רבה וצפוי להישאר. וגם: האסלביינק חזר לישראל וערך אימון אישי, ולאסקס עשוי לשוב במהלך הפלייאוף התחתון ובמועדון מקווים שכיאל ישוב בריא ושלם ממשחק הנבחרת בקישינב

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

שחקני בני סכנין חזרו לאימונים כבר בתחילת השבוע, אך היום (רביעי) הם יזכו למנוחה ומחר יגבירו את קצב ההכנות לקראת משחק פתיחת הפלייאוף התחתון מול מכבי נתניה (ראשון ב-19:00). הקבוצה מהמגזר ניצחה בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות ובמועדון מרוצים מאוד מהשיפור, אבל מבהירים כי עדיין לא נשארו בליגת העל ולכן אסור בשום פנים ואופן להוריד את הרגל מהגז.

מי שעשוי לחזק את סכנין בפלייאוף התחתון הוא הקשר סבסטיאן ולאסקס, שכזכור היה מהבולטים בקבוצה לפני שנפצע. הקולומביאני לא עמד לרשות הקבוצה בחודשיים האחרונים ובמועדון מספרים שהוא אמור לשוב לאימונים מלאים בקרוב. באשר לנייג'ל האסלביינק, החלוץ שב אתמול לישראל לאחר שערך שני משחקים במדי נבחרת סורינאם, כשבאחד מהם אף כבש שלושער, וערך היום אימון אישי לאחר שאתמול זכה למנוחה. מחר הוא ישוב להתאמן עם הקבוצה בצורה מלאה.

בסכנין ממתינים לחזרתו של בירם כיאל שנמצא עם נבחרת ישראל בקישינב לקראת המשחק מול מולדובה. "כולנו מקווים שבירם יחזור בריא", אמרו במועדון על הקשר, שכזכור זומן במקום אייל גולסה שנפצע ועלה מהספסל ב-1:1 האחרון בבלומפילד מול סקוטלנד. אגב, כיאל ייעדר מהמשחק השני בפלייאוף התחתון, מול בני יהודה, בגין צבירת כרטיסים צהובים.

בנושא אחר: בסכנין אמנם ציינו בתחילת השבוע כי לא יעסקו בהכנות לעונה הבאה עד שהקבוצה תבטיח רשמית את הישארותה בליגת העל, אולם לספורט1 נודע כי ראשי הקבוצה יפגשו בקרוב עם מחמוד קנדיל ויציעו לו לחתום לעונה נוספת. השוער הוותיק נחשב לאחד השחקנים המצטיינים במחזורים האחרונים וזוכה להערכה רבה. "מחמוד קנדיל הוא דמות חשובה על המגרש ומחוצה לו", הבהירו בסכנין.

מחמוד קנדיל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי