"רוצים לתקן את ההפסד בגביע": מכבי פ"ת מוכנה למכבי חיפה

שחקני מכבי חיפה, שחקני מכבי פתח תקווה | מאור אלקסלסי

המלאבסים רוצים "לנקום" בירוקים, אצלם יתארחו לפתיחת הפלייאוף העליון בשבת (19:45, ספורט1). עבדה ובלוריאן שבו להתאמן ויפתחו, גם ארויו ופרייר. גיא לוזון: "אנחנו מכירים אותם מצוין וגם הם אותנו"

(גודל טקסט)

אחרי שמכבי פתח תקווה השיגה את מבוקשה והעפילה לפלייאוף העליון, המלאבסים ישובו מחר (שבת, החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1) מפגרת הנבחרת למשחק סופר קשה נגד מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. יהיה זה המפגש השלישי בין שתי הקבוצות מאז תחילת חודש מרץ.

מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון, קיבל לאימון המסכם היום את אור בלוריאן וליאל עבדה, שנחתו אתמול בבוקר בנמל התעופה בן גוריון ביחד עם שאר שחקני נבחרת ישראל. הם חברו לשאר שחקני הסגל לאחר קרוב לשבועיים ויפתחו מחר בהרכב.

אריק ינקו, שנעדר מהמשחק הקודם מול בני סכנין עקב מתיחה במפשעה, יחזור גם הוא ישירות לשער. איתן אזולאי, שסופסל במשחק שעבר, יפתח גם הוא. את החלק ההתקפי ישלימו עבדיאל ארויו ומורגן פרייר שעדיין מחפש את שער הליגה הראשון שלו במדי הקבוצה.

גיא לוזון | מאור אלקסלסי

גיא לוזון דיבר לקראת ההתמודדות מול הירוקים ואמר: "יש לנו משחק מול הקבוצה שסיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון, קבוצה שאנחנו מכירים מצוין וגם הם אותנו. ברור לנו שכדי לנצח את המשחק נצטרך להביא רעיונות חדשים ויצירתיים ונבוא במקסימום מוכנות. זו הדרך היחידה לחזור עם הנקודות".

גם המגן הימני תומר לוי התייחס למפגש הקרוב: "השגנו את המטרה שלנו להיות בפלייאוף העליון ועכשיו מתחילה ליגה חדשה. הפגרה הזאת באה בזמן כדי לעשות את ההכנה לפלייאוף. אני מקווה שנעשה את העבודה ונסיים אותו על הצד הטוב ביותר. פלייאוף עליון זו חשיפה וזה כיף לשחק במשחקים גדולים מול קהל קהל גדול וקבוצות. אני חושב שהיאבקות והישרדות בפלייאוף התחתון זה משהו שהוא לא בשבילנו".

היריבה: "מול מכבי חיפה בסמי עופר רמת המוכנות היא בשיא וככה זה צריך להיות כל הזמן. הפסדנו להם בגביע לפני הפגרה ואנחנו רוצים להגיע כדי לתקן".

הרכב משוער: אריק ינקו, תומר לוי, אור בלוריאן, מרכוס דיניז, ירדן כהן, איתן אזולאי, נאור סבג, ארד בר, ליאל עבדה, עבדיאל ארויו, מורגן פרייר.

ליאל עבדה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי