בכורה לזקריה מוגיס באשדוד: "רוצים את המקום ה-3 גם בפלייאוף"

זקריה מוגיס | טל אקוקה, מ.ס אשדוד

החלוץ הגנאי בן ה-19 מגלה יכולת טובה באימונים וצפוי לפתוח על הספסל מול קריית שמונה בשבת, במשחק שיפתח את הפלייאוף העליון. אזולאי, אוואני ובאיו ייעדרו

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי עונה סדירה יוצאת מן הכלל, מ.ס אשדוד תפתח מחר את משחקי הפלייאוף העליון, כאשר תארח באצטדיון הי"א את קריית שמונה של קובי רפואה (18:45). הקבוצה מעיר הנמל נמצאת במקום השלישי, שמקנה בסוף העונה את הכרטיס לאירופה, וכרגע חניכיו של רן בן שמעון מקדימים במרוץ את ק"ש בחמש נקודות ואת הפועל באר שבע ומכבי פתח תקווה בשש נקודות.

"היעד הוא לזכות בכרטיס לאירופה", אמרו באשדוד. "זו הייתה המטרה בתחילת העונה, רוצים לשמור על המקום השלישי גם בפלייאוף העליון. אגב, בשני המשחקים העונה בין הקבוצות – ק"ש יצאה כמנצחת. במשחק האחרון, קובי רפואה החמיא בסיום ליריבה שהפסידה וטען כי אשדוד היא הקבוצה הטובה ביותר בליגת העל.

רן בן שמעון יחסר מחר את הקשר שלומי אזולאי, זאת בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים. מלבדו, גם טימותי אוואני, שנעדר כבר מעל לחודש בשל מתיחה בשריר הירך, לא יהיה זמין עבור הקבוצה. גם החלוץ פאהד באיו לא ישחק אחרי שנפצע בברך בשורות נבחרת אוגנדה בתחילת השבוע במשחק מול בורקינה פאסו.

שלומי אזולאי | דני מרון

מי שאמור לערוך הופעת בכורה הוא שחקן הרכש החדש – זקריה מוגיס. החלוץ הגנאי בן ה-19, שחתם בינואר והייתה סחבת בהגעתו לישראל, מגלה יכולת טובה באימונים ואמור להתחיל מחר על הספסל. מוחמד כנעאן ישוב היום לאימון המסכם אחרי ששהה עם נבחרת ישראל ולא שיחק בשלושת המפגשים במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022.

בן שמעון אמר לקראת המשחק: "משחק פתיחת הפלייאוף, משחק חשוב מאוד. אם אנחנו רוצים להגיע למקומות שאליהם אנחנו שואפים, אסור לנו לטעות בגישה. אני מרגיש שהקבוצה מוכנה".

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ', גיל כהן, מונטרי קמאהני, פיראס אבו עקל, רועי גורדנה, מוחמד כנעאן, יעקב בריהון (עוז בילו), רמזי ספורי, דין דוד.

מוחמד כנעאן | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי