דוידה ישוב להרכב של קלינגר, בן ביטון יקבל זריקה

הפועל ת"א מתכוננת לחדרה במשחק פתיחת הפלייאוף התחתון (שבת, 17:00, ספורט1). תקווה שהמגן הימני יוכל לשחק, המאמן קיבל מחמאות ואמר: "מעודדים מהיכולת והתוצאה בדרבי". גוטליב ימשיך להיעדר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי התיקו המעודד בדרבי נגד מכבי תל אביב שנערך לפני פגרת הנבחרת ונעל את העונה הסדירה, הפועל תל אביב תפתח מחר (שבת החל מ-17:00, ישיר בספורט1) את הפלייאוף התחתון במשחק חוץ בנתניה מול הפועל חדרה של מנחם קורצקי שנמצאת בכושר מצוין והשיגה 14 נקודות בששת משחקיה האחרונים. למרות השיפור ביכולת מאז השינויים שנעשו בסגל בחודש ינואר, האדומים רחוקים רק ארבע נקודות מהפועל כפר סבא שמתחת לקו האדום ומבינים שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה לסבך אותם במאבקי התחתית.

צפו בראיון עם משה סיני

בהפועל תל אביב ציינו הבוקר כי האימונים שנערכו בימים האחרונים התנהלו בקצב גבוה. "קלינגר היה דרוך ובגישה של "משחק עונה", ההכנה הייתה מצוינת", אמרו במתחם חדורוב. במועדון מקווים להשיג מחר שלוש נקודות שיעיניקו לקבוצה אוויר לנשימה ואולי אף יאפשרו להתחיל את ההכנות ואת בניית הסגל לעונה הבאה תחת קלינגר שצפוי להמשיך לאמן את הקבוצה.

מבחינה מקצועית, הבלם אדי גוטליב אמנם שב לאימונים, אך הוא עדיין לא כשיר לשחק והאדומים ימתינו עם חזרתו, כשהצוות הרפואי יחליט מתי השחקן יוכל לחזור. בן ביטון יעשה מאמץ לשחק ויקבל זריקה לפני המשחק, והצוות המקצועי הביע את הערכתו למגן. שחקנים נוספים שייעדרו מחר הם דן עזריה שמתאושש מפריקת כתף ודורן ליידנר ששבר את הלסת באימון שנערך השבוע. דן איינבינדר ושלומי אזולאי התאוששו מהעומס במהלך פגרת הנבחרות ויפתחו בהרכב. ל-11 של קלינגר ישוב אושר דוידה שנעדר בדרבי בשל צבירת כרטיסים צהובים.

אושר דוידה | אריאל שלום

בהפועל תל אביב לא מקלים ראש בחדרה, שכאמור נמצאת בכושר מצוין תחת מנחם קורצקי ופתחה פער של תשע נקודות מהקו האדום. "המפתח מחר הוא לעצור את התקפות המעבר של חדרה", טענו.

ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "ניצלנו את פגרת הנבחרות כמה שיותר כדי לאושש שחקנים שהיו בעומס גדול. נכון שעדיין אנחנו בסגל חסר, אבל כמו תמיד אנחנו לא משתמשים בזה. יש לנו סגל מספיק טוב ואנחנו סומכים על השחקנים הכשירים. כמובן שאנחנו רוצים להמשיך במסע ההישרדות שהתחלנו אותו אי שם בינואר. אנחנו בהחלט מעודדים מהיכולת ברוב המשחק בדרבי וגם כמובן מהתוצאה. אני חושב שזה ייתן לנו גם ביטחון וגם הבנה שהדברים באמת תלויים בגישה שלנו למשחק".

"אנחנו מגיעים מחר למשחק חוץ נגד חדרה, שנמצאת בכושר מצוין", המשיך המאמן. "זה משחק מאוד קשה, אבל עבדנו מאוד קשה במהלך השבועיים האחרונים, גם טקטית וגם גופנית כדי להגיע סופר מוכנים למשחק הזה. מעכשיו עבורנו כל שבעת משחקי הפלייאוף משולים בעיניי לגמר גביע המדינה. כך נתייחס לכל משחק. אני סומך על השחקנים ובטוח שהם מודעים לחשיבות של התוצאה".

הרכב משוער, הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, סיאנדה קולו, איאד אבו עביד, דני גרופר, דן איינבינדר, שי אליאס, עומרי אלטמן, אושר דוידה, לידור כהן, שלומי אזולאי (רז שטיין).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי