קורצקי קורא לאוהדים להגיע: "יש מה לראות" ומחמיא להפועל ת"א

לפני המשחק בנתניה (שבת החל מ-17:00 ,ספורט1), בהפועל חדרה ציינו כי קיימת התלבטות לגבי המשך דרכם של חלק מהשחקנים. בקבוצה רוצים להמשיך את המומנטום, המאמן מתלבט לגבי שתי עמדות

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תפתח מחר (שבת) את הפלייאוף התחתון במשחק ביתי נגד הפועל תל אביב (החל מ-17:00, ישיר בספורט1) ותקווה לעשות צעד נוסף אל עבר הישארות בליגת העל. כידוע, הקבוצה של מנחם קורצקי נמצאת בתקופה נפלאה, שבמהלכה היא השיגה 14 נקודות מתוך 18 אפשריות ופתחה פער משמעותי של תשע נקודות מהפועל כפר סבא שניצבת מתחת לקו האדום.

בחדרה מבינים כי ניצחון על הפועל תל אביב עשוי להבטיח כמעט בוודאות עונה נוספת בליגת העל וההכנות בהתאם. בימים האחרונים ערך קורצקי מספר שיחות עם השחקנים וביקש לשמור על דריכות וריכוז במטרה להמשיך את קצב צבירת הנקודות הגבוה. "קיימת התלבטות לגבי המשך דרכם של חלק מהשחקנים והמשחקים הקרובים יכריעו את עתידם", אמרו הבוקר במועדון.

נראה כי קורצקי ימשיך עם מרבית ההרכב שגבר 1:3 על הפועל חיפה במשחק שנעל את העונה הסדירה. ההתלבטות של המאמן היא האם להמשיך עם מנחם זלקה או להעניק הזדמנות למוחמד אוסמן וכן האם להחזיר את דיא לבאבידי על חשבון נועם כהן. מרשל אודה ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד ההתקפה וזאת בשל העובדה ששובל גוזלן טרם החלים מקרע בגיד.

מרשל אודה | שלומי גבאי

קורצקי אמר לקראת המשחק: "היינו במומנטום חיובי, כך שמבחינתנו הפגרה ממש לא באה בזמן. השאיפה שלנו היא לשמור על אותה יכולת. מצפה לנו משחק קשה וחשוב שיכול להוביל אותנו למטרה שלנו, שהיא להישאר בליגת העל. נגיע מוכנים".

על המשחק הדרמטי נגד הפועל ת"א בעונה הסדירה: "אנחנו לא מתייחסים למה שהיה אלא רק קדימה. נעשה את המקסימום מחר. אני חושב שגם אנחנו וגם הפועל ת"א בכושר הטוב ביותר מבין קבוצות הפלייאוף התחתון, אולי אפשר להוסיף גם את סכנין. הפועל עשתה שינויים טובים בינואר ונצטרך להגיע דרוכים מאוד".

על חזרת הקהל: "זאת הרגשה מצוינת כי כדורגל בלי אוהדים זה משהו שקשה להסביר אותו. אני קורא מכאן לאוהדי הפועל חדרה להגיע בהמוניהם כי יש מה לראות בחדרה היום".

הרכב משוער, הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', נועם כהן (דיא לבאבידי), עידו לוי, ג'ונתן סיסה, מקסים גרצ'קין, תמיר גלזר, מוחמד אוסמן (מנשה זלקה), מקסים פלקושצ'נקו, לירן רוטמן, גוסטבו מרמנטיני, מרשל אודה.

מונטרי קמהני, דיא לבאבידי | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי