בהפועל חיפה ינסו להכשיר את רוסלן ברסקי לקראת בני יהודה

האדומים מהכרמל רוצים לפתוח ברגל ימין את הפלייאוף התחתון מול נועלת הטבלה (ראשון, 20:00, ישיר בספורט1) ומקווים שהקשר יוכל לפתוח. ממן יחזור להרכב, משפתי צפוי להחליף את והבה במרכז ההגנה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר האכזבה הקשה בתום העונה הסדירה בעקבות ההפסד 3:1 להפועל חדרה, הפועל חיפה תנסה לפתוח את הפלייאוף התחתון ברגל ימין כאשר היא תארח מחר (ראשון) את נועלת הטבלה בני יהודה (20:00, שידור ישיר בספורט1).

בחיפה מבינים כי כל תוצאה פרט לניצחון עלולה לסבך את הקבוצה במאבקי התחתית ולכן במהלך פגרת הנבחרות ערך המאמן חיים סילבס מספר שיחות אישיות עם השחקנים בהן הבהיר כי הוא רוצה לצאת לדרך חדשה. "זאת תקופה קריטית להמשך הקריירה של כולם. כל שחקן מבין שעוד משחקים לא טובים ישפיעו על החוזה הבא שלו" אמרו בחיפה.

בדומה למשחקים האחרונים, הפועל חיפה שוב תגיע בהרכב חסר כאשר היא תחסר את הבלם בן והבה את הקשר גל אראל הצהובים, בעוד עידו שחר שנפצע השבוע וסובל משבר מאמץ, לא צפוי לשחק עוד העונה. לעומתם, מיקי סירושטיין חזר לאימונים מלאים ועשוי להיות בסגל למשחק.

מיקי סירושטיין | מאור אלקסלסי

כוכב הקבוצה חנן ממן שריצה עונש הרחקה בעקבות צבירת צהובים ישוב להרכב ובמועדן מקווים שגם רוסלן  ברסקי יהיה כשיר ויפתח במשחק. אם האחרון אכן יקבל את חולצת ההרכב, וויליאם אגאדה יהיה זה שיירד לספסל. במרכז ההגנה גיא משפתי יפתח לצד ניסו קפילוטו.

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, ניסו קפילוטו, גיא משפתי, יהב גורפינקל, לירן סרדל, תומר אלטמן, רוסלן ברסקי (וויליאם אגאדה), חנן ממן, עדן בן בסט, אלון תורג'מן.

חנן ממן
חנן ממן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי