מתח לקראת באר שבע: המבחן של אבי ריקן, איתי שכטר ודן ביטון

מכבי תל אביב תפתח את הפלייאוף בהרכב חסר ועל פי גורם בסביבת השחקנים, זוהי תהיה ההזדמנות לשחקנים המחליפים להוכיח את עצמם לקראת העונה הבאה. במועדון ביקשו לא להיגרר לפרובוקציות מול הדרומיים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נערכת לאחד מהשבועות הכי קריטיים שלהם העונה, כאשר גולת הכותרת תגיע ביום שלישי כשתתארח בסמי עופר אצל מכבי חיפה, אך עוד קודם לכן הצהובים יפתחו את משחקי הפלייאוף העליון הערב (שבת, 20:30) במשחק הבית נגד הפועל באר שבע.

בשיחות של הצוות המקצועי עם השחקנים הובהרה להם החשיבות למשחקי הפלייאוף העליון וציינו כי הם מתמקדים רק במשחק נגד הפועל באר שבע. גורם בסביבת השחקנים אמר: "כדי להגיע לסמי עופר עם מומנטום, חייבים לנצח את באר שבע. מכבי לא ניצחה את הפועל באר שבע העונה בליגה באצטדיון בלומפילד. הניצחונות בליגה ובגביע הגיעו רק בבירת הנגב".

לשחקנים ברור כי צפוי להיות משחק חם, לאור הדם הרע שיש בין המועדונים, כאשר האירוע הזכור מכולם היה הירוקה של ז'וסואה לעברו של אבי ריקן. לכן הצוות המקצועי ערך שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים וביקש מהם להימנע מפרובוקציות.

ז'וסואה יורק על אבי ריקן | צילום מסך

בנושא המקצועי, מכבי תל אביב ממשיכה לתלות תקוות בקשר המצטיין שלה דור פרץ, אשר יקבל במשחק הערב תפקיד מרכזי יותר בשל הפציעות של דן גלזר ואייל גולסה. מעבר לכך המשחק נגד באר שבע יהיה מבחן להמשך דרכם של מספר שחקנים, כך טוען גורם בסביבת השחקנים: "במכבי תל אביב מאמינים כי התיקו נגד הפועל תל אביב הוא מקרי, סוג של מהלך שקורה ולא יהיה לו המשכיות. עבור אבי ריקן, איתי שכטר, דן ביטון המשחקים מהערב הם מבחן ליכולת להביא את האליפות השלישית ברציפות לקריית שלום".  

איתי שכטר, שעשוי לפתוח בעקבות הכרטיס האדום של אלכסנדר פשיץ', כאמור יהיה אחד השחקנים שיהיה במעקב במהלך הפלייאוף וללא ספק שער נגד באר שבע עשוי לשפר את מעמדו. גם עבור אילון אלמוג זה אמור להיות המשחק שיכול להחזיר אותו לעניינים וכך עבור דן ביטון שאמור לקבל דקות בעמדת הקשר ההתקפי, לעומת המשחקים האחרונים בהם הוסט לכנף.

דן ביטון | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי